فروش پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات در اکثر بازارهای سیستم خورشیدی بسیار افزایش یافته است.این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در اکثر کشورها مخصوصا کشورهای خاورمیانه به دلیل قابلیت و کارایی آن ها بیشتر مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. امروزه در کشورهای خاورمیانه به ویژه در ایران به دلیل تابش نور خورشید و همچنین تراکم جمعیتی بالا استفاده از انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که در بین تمامی پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل، توان 80 وات به دلیل قابلیت ها و کارایی های بالای این نوع محصول خورشیدی نسبت به سایر توان ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و یکی از پرمصرف ترین انواع پکیج های خورشیدی می باشد. همچنین می توان گفت که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی به دلیل استقبال فراوان در داخل کشور تولید شده و دارای قیمت ارزان و مناسب و همچنین کیفیت بالا و عالی می باشند.

در این مقاله مختصر قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل 80 وات و همچنین کارایی های این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در پکیج خورشیدی قابل حمل 80 وات

همانطور که قبلا گفته شد،در ساخت انواع پکیج های خورشیدی ساخت داخل از تجهیزات خورشیدی با کیفیت بالا استفاده می شود. کیفیت و کارایی تجهیزات استفاده شده بر کیفیت و کارایی نهایی محصول خورشیدی اثرگذار خواهد بود. در این بخش به مهمترین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پکیج های خورشیدی قابل حمل اشاره خواهد شد.

انواع تجهیزات خورشیدی پکیج خورشیدی 80 وات شامل:

  1. یک عدد پنل خورشیدی پلی کریستال در توان 80 وات
  2. یک عدد باتری خورشیدی 42 آمپر از نوع سیلداسید
  3. یک عدد اینورتر 100 وات از نوع شبه سینوسی
  4. یک عدد شارژکنترلر 20 آمپر از نوع PWM
  5. کابل 8 متری ضدآب
  6. پایه نگهدارنده ضد زنگ از جنس استیل

 

کارایی ها و قابلیت های پکیج خورشیدی قابل حمل 80 وات

همانطور که قبلا گفته شد، پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات به دلیل کارایی ها و قابلیت هایی که دارند یکی از پرمصرف ترین انواع پکیج های روشنایی خورشیدی هستند. در این بخش به تعدادی از این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

انواع کارایی ها و قابلیت های پکیج خورشیدی 80 وات شامل:

  1. قابلیت روشن سازی 3 عدد لامپ 9 وات dc با امکان تایم دهی
  2. قابلیت روشن سازی یک عدد پرژکتور 50 وات dc با امکان تایم دهی
  3. قابلیت شارژ تلفن همراه
  4. قابلیت شارژ لپ تاپ
  5. قابلیت شارژ چراغ قوه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *