فروش پکیج خورشیدی قابل حمل 20 وات نسبت به سایر پکیج های خورشیدی بسیار بالا است و روز به روز در حال افزایش می باشد. انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل قابلیت ها و کارایی های بالایی دارند که در توان های مختلف تولید و توزیع می شوند. لازم به ذکر است که پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 20 وات یکی از پرفروش ترین انواع محصولات خورشیدی است.

گفتنی است که کشورهای زیادی تولیدکننده این نوع پکیج های خورشیدی هستند ولی با توجه به موقیت کشورمان ایران و شدت تابش نور خورشید استفاده از انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل در توان های مختلف مخصوصا در توان 20 وات افزایش یافته است، بنابراین شرکت های زیادی از جمله شرکت sourscell در داخل کشور در تلاش هستند تا این نوع محصولات روشنایی خورشیدی را باقیمت مناسب و ارزان تولید کرده و به فروش برسانند.

در این مقاله قصد داریم به طور مختصر در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 20 وات و قابلیت های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنبم. با ما همراه باشید.

 

در پکیج خورشیدی قابل حمل 20 وات ساخت داخل چه تجهیزات خورشیدی استفاده می شود؟

تجهیزات خورشیدی و مواد اولیه مورد استفاده، رکن اصلی و اساسی ساخت انواع محصولات خورشیدی به ویژه انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل است. لازم به ذکر است که نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی استفاده شده در نوع و کیفیت انواع محصولات خورشیدی تاثیرگذار است. همچنین گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی ساخت داخل از بهترین و عالی ترین مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی ساخته شده اند. در این بخش به چند مورد اشاره خواهد شد.

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل 20 وات شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان 20 وات و از جنس پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی 12 ولت 7 آمپر از نوع سیلد اسید
  3. پایه نگهدارنده پنل خورشیدی از جنس آلومینیوم
  4. لامپ های 12 ولت از نوع dc
  5. کابل های ضدآب

 

قابلیت های بارز پکیج خورشیدی قابل حمل 20 وات کدام است؟

همانطور که قبلا اشاره شد، پکیج های خورشیدی در توان های مختلف ساخته می شوند، ولی یکی از پرمصرف ترین انواع پکیج های خورشیدی، توان 20 وات است که دارای قابلیت های بی شماری است. در این بخش از مقاله به مهمترین و بارزترین این ویژگی ها اشاره خواهد شد.

  1. قابلیت اتصال تا 4 عدد لامپ کم مصرف
  2. قابلیت تامین روشنایی تا 13 ساعت
  3. قابلیت شارژ بیش از دو عدد تلفن همراه به صورت همزمان
  4. قابلیت روشنایی لامپ به صورت هوشمند
  5. قابلیت شارز با برق شهری و نور خورشیدی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *