فروش چراغ خورشیدی دیوارکوب در تمامی بازارهای تجاری در سراسر جهان به ویژه در کشوهای خاورمیانه با قیمت ارزان و مناسب صورت می گیرد. انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب توسط کارخانه های زیادی تولید می شوند و دارای قیمت و کیفیت متفاوت هستند. در این بین کشور چین یکی از بزرگترین سازنده های انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب است که بهترین نوع چراغ های خورشیدی را در طرح ها و مدل های مختلف تولید می کند. در این بین برند solarlight یکی از معتبرترین برندهای انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب است.

همچنین می توان گفت که کشورهای خاورمیانه مخصوصا کشورمان ایران بزرگترین مصرف کننده های این نوع چراغ های خورشیدی می باشد. بنابراین شرکت های زیادی در تلاش هستند تا بهترین نوع چراغ های خورشیدی دیوارکوب را در بازارهای داخلی توزیع می کنند. یکی از این شرکت ها شرکت souracell  است که تلاش می کند تا انواع محصولات روشنایی خورشیدی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب با توجه به مدل و طرح و همچنین با توجه به کیفیت و شدت نور معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب از نظر مدل و طراحی

همانطور که گفته شد چراغ های خورشیدی دیوارکوب به دلیل قابلیت ها و کارایی هایی که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. کشورهای زیادی از جمله چین بزرگترین سازنده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که انواع چراغ های خورشیدی را در طرح ها و مدل های مختلف وارد بازارهای تجاری می کنند. در این بخش قصد داریم تا انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب را براساس طرح و مدل دسته بندی کنیم.

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب تک سر
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دو سر
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب سه سر
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب طرح انگلیسی
  5. چراغ های خورشیدی دیوارکوب طرح قارچی

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب از نظر کیفیت و شدت نور

همانطور که انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از نظر طرح و مدل انواع محتلفی دارند، از نظر کیفیت و شدت نور نیز انواع متفاوتی دارند که در این بخش به آن ها اشاره خواهد شد. با ما همراه باشید

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از نظر کیفیت شامل:

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب  با بدنه آلومینیوم
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب با بدنه پلاستیک

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از نظر شدت نور و میزان نوردهی شامل:

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب  با لامپ SMD
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب  با لامپ LED

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *