فروش چراغ خورشیدی دیوارکوب امروزه به صورت عمده و انبوه در تمامی بازارهای تجارت امکان پذیر است. لازم به ذکر است که توزیع عمده و انبوه انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب بسیار گسترش یافته و باعث افزایش فروش این نوع از محصولات خورشیدی خواهد بود.

گفتنی است که به دلیل قابلیت ها و کارایی های بالای انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب استقبال فراوان از این نوع محصولات خورشیدی افزایش یافته و همین امر باعث کاهش قیمت نهایی این نوع از محصولات خورشیدی شده است.

همچنین به راحتی می توان گفت که به دلیل استفاده زیاد از انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا انواع چراغ های خورشیدی، کارگاه ها و کارخانه های زیادی در تلاش هستند تا انواع محصولات خورشیدی را تولید کنند. در این بین کشور چین بزرگترین سازنده انواع محصولات روشنایی خورشیدی در کشورهای آسیای شرقی است. همچنین کشورهای هند، مالزی، تایوان و ترکیه سازنده انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب هستند و بیشترین تعداد این نوع محصولات خورشیدی را چین تولید می کند.

در این مقاله مختصر و کوتاه قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و همچنین قابلیت های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

همانطور که گفته شده است چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب یکی از بهترین و پرمصرف ترین انواع محصولات خورشیدی هستند. چراغ های خورشیدی در انواع و مدل های مختلف توسط کشورهای آسیای شرقی تولید می شوند و گفتنی است که کشورهای خاورمیانه از جمله کشورمان ایران بزرگترین مصرف کننده های این نوع از محصولات خورشیدی هستند.

در این قسمت قصد داریم انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب را معرفی کنیم.

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب شامل:

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب بدنه پلاستیک
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب بدنه آلومینیوم
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب با لامپ SMD
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب با لامپ LED
  5. چراغ های خورشیدی دیوارکوب تک سر
  6. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دو سر

معرفی قابلیت انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب دارای قابلیت ها و کارایی های فراوانی هستند که توجه به این قابلیت ها باعث شد تا استفاده از این نوع چراغ های خورشیدی در تمامی کشورها افزایش یافته است.

در این بخش قصد داریم به صورت مختصر و کوتاه مهمترین و بارزترین قابلیت انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب را نام ببریم.

این قابلیت ها شامل:

  1. بدون نیاز به سیم کشی و کابل کشی
  2. دارای سنسور حرکتی
  3. ضد گرد و خاک
  4. ضد آب
  5. سبکی وزن
  6. نصب راحت
  7. جابه جایی آسان
  8. شدت نور بالا
  9. 12 ماه ضمانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *