فروش چراغ خورشیدی باغچه ای امروزه به صورت عمده و با قیمت ارزان افزایش یافته است. این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دارای قابلیت ها و کارایی های فراوانی هستند، بنابراین نسبت به سایر محصولات خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، پس می توان گفت کارخانه های زیادی تصمیم  دارند تعداد زیادی از چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای را به صورت عمده و انبوه تولید کنند.

گفتنی است که تولید انبوه و عمده انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا چراغ های خورشیدی باغچه ای بر قیمت تمام شده نهایی بسیار تاثیرگذار است به طوری که هر چه استقبال از انواع محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر باشد تعداد چراغ های خورشیدی از نوع باغچه بیشتر بوده و محصول خورشیدی با قیمت ارزان تری توزیع می شود.

لازم به ذکر است که کارخانه های زیادی انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای را با برندهای مختلف تولید می کنند ولی یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی برند solarLight است که باکیفیت ترین و ارزان ترین محصولات روشنایی خورشیدی را وارد بازارهای تجاری می کند. در این مقاله مختصر و کوتاه قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای و همچنین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در آن ها صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

انواع چراغ خورشیدی باغچه ای کدام است؟

تمامی چراغ های خورشیدی مخصوصا چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای دارای انواع مختلفی از نظر کیفیت و مدل و حتی طرح دارند. این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در باکیفیت ترین نوع و بهترین مدل تولید می شود. همانطور که قبلا اشاره شد کشور چین یکی از بزرگترین سازنده های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی است.

در این بخش قصد داریم انواع چراغ خورشیدی باغچه ای را از نظر کیفیت و همچنین از نظر طرح معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی چراغ های خورشیدی باغچه ای از نظر کیفیت شامل:

  1. چراغ های خورشیدی باغچه ای با بدنه پلاستیک
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای با بدنه آلومینیوم

معرفی چراغ های خورشیدی از نظر طرح شامل:

  1. چراغ های خورشیدی باغچه ای پایه کوتاه
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای پایه بلند
  3. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح انگلیسی
  4. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح قارچی
  5. چراغ های خورشیدی باغچه ای نور رنگی

 

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در چراغ خورشیدی باغچه ای کدام است؟

همانطور که قبلا گفته شده است، تجهیزات خورشیدی استفاده شده در عملکرد و کارایی انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای اثرگذار است. در این بخش به تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع چراغ خورشیدی باغچه ای اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی
  2. باتری خورشیدی
  3. شارژ کنترلر
  4. چراغ های 12 ولت
  5. بدنه پلاستیک و یا آلومینیوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *