فروش پروژکتور خورشیدی در توان 30 وات امروزه با قیمت ارزان و مناسب در سراسر جهان رو به گسترش است. انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر مدل و توانی دارای قابلیت های منحصری هستند که همین قابلیت ها باعث افزایش استقبال و خرید این نوع از محصولات خورشیدی می شود.

لازم به ذکر است که انواع پروژکتورهای خورشیدی در تمامی توان ها در تمامی بازارهای تجاری با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسند. همچنین به دلیل کارایی ها فراوان این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی استفاده از آن ها در سراسر جهان در حال افزایش است ولی در این بین پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنی می توان گفت که کشورهای خاورمیانه به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و خشک بزرگترین مصرف کننده های این نوع از محصولات خورشیدی هستند. لازم به ذکر است که در کشورمان ایران به دلیل شدت تابش بالای نور خورشید استفاده از انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر توانی مخصوصا توان 30 وات افزایش یافته است. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتور خورشیدی 30 وات و همچنین قابلیت های این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

تجهیزات خورشیدی به کار رفته در پروژکتور خورشیدی 30 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات یکی از پرمصرف ترین محصولات روشنایی خورشیدی است. گفتنی است که تجهیزات خورشیدی استفاده شده در هر پروژکتور خورشیدی خاص و منحصر می باشد.

لازم به ذکر است که نوع و کیفیت و همچنین قیمت تجهیزات خورشیدی بر نوع و کیفیت و همچنین قیمت انواع پروژکتورهای خورشیدی تاثیرگذار است. در این بخش قصد داریم تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع پروژکتورهای خورشیدی 30 وات را معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی از نوع پلی کریستال در توان 12 ولت 18 وات
  2. باتری خورشیدی از نوع لیتیومی 10000 میلی آمپر
  3. 80 عدد چراغ ال ای دی 5730
  4. بدنه از جنس آلومینیوم
  5. پایه نگهدارنده از جنس آلومینیوم

 

قابلیت های بارز انواع پروژکتور خورشیدی 30 وات

لازم به ذکر است که تمامی محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات قابلیت های خاص و منحصری دارند که توجه به این قابلیت ها در انتخاب نوع محصول بسیار مهم است. در این بخش قصد داریم در مورد مهمترین و بارزترین قابلیت های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحیت کنیم.

این قابلیت ها شامل:

  1. قابلیت شارژ شدن در 5 ساعت
  2. قابلیت نوردهی بین 10 تا 12 ساعت
  3. دارای نشانگر مقدار شارژ و دشارژ
  4. دارای ریموت کنترل
  5. دارای مقاومت عایقی IP67
  6. دارای 12 ماه ضمانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *