فروش چراغ خورشیدی خیابانی 120 وات نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی روز به روز در حال افزایش است. چراغ های خورشیدی 120 وات از نوع خیابانی بسیار پرمصرف بوده و دارای قابلیت ها و کارایی های فراوانی هستند. گفتنی است که این قابلیت ها و کارایی ها به حدی اثرگذار هستند که باعث افزایش فروش انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در هر توانی مخصوصا در توان 120 وات شده است.

لازم به ذکر است که شرکت solarlight یکی از بزرگترین شرکت های ساخت انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی می باشد که واقع در کشور چین است. این شرکت در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی را با قیمت مناسب تولید کنند.

همچنین می توان گفت که شرکت souracell در تلاش است تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را به صورت عمده و با قیمت ارزان و مناسب وارد بازارهای تجاری کند و در اختیار خریداران و مشتریان قرار دهد.

در این مقاله کوتاه و مختصر قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی 120 وات و همچنین قابلیت های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در چراغ خورشیدی خیابانی 120 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی خاص و منحصر است به طوری که توان مصرفی و شدت نور چراغ خورشیدی بر روی تجهیزات خورشیدی استفاده شده اثرگذار است. بنابراین می توان گفت که تجهیزات خورشیدی به کار رفته در چراغ های خورشیدی 120 وات با سایر چراغ های خورشیدی متفاوت است.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی 120 وات خیابانی صحبت کنیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی 50 وات پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی 20000 میلی آمپر لیتیومی
  3. 160 عدد چراغ ال ای دی
  4. بدنه آلومینیوم و یا پلاستیک
  5. پایه آلومینیوم و یا پلاستیک

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی 120 وات

چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی انواع و مدل های مختلف دارند. این دسته بندی می تواند براساس کیفیت محصول باشد و یا براساس شدت نور و میزان نوردهی باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد انواع چراغ خورشیدی 120 وات خیابانی صحبت کنیم.

انواع چراغ های خورشیدی 120 وات خیابانی از لحاظ کیفیت و ماندگاری شامل:

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی با بدنه آلومینیوم
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی با بدنه پلاستیک فشرده

انواع چراغ های خورشیدی 120 وات خیابانی از لحاظ شدت نور شامل:

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی با لامپ های LED
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی با لامپ های SMD

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *