فروش چراغ خورشیدی خیابانی در توان 90 وات امروزه نسبت به قبل در حال افزایش است. لازم به ذکر است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی جزو محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شوند که کارایی ها و قابلیت های بالایی دارند.

گفتنی است که قابلیت های این نوع از محصولات روشنای خورشیدی به گونه ای است که در هر محیط و فضایی حتی در هر شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده را دارند. بنابراین از انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در هر توانی مخصوصا در توان 90 وات می توان در هر شرایط و موقعیتی استفاده کرد به همین دلیل استقبال از انواع چراغ های خورشیدی خیابانی افزایش یافته است.

به دلیل افزایش استفاده از انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی شرکت های زیادی در شرق آسیا در تلاش هستند تا این نوع از محصولات خورشیدی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تولید کنند. همچنین به دلیل استفاده زیاد از این نوع محصولات خورشیدی در کشورهای خاورمیانه شرکت های زیادی در خاورمیانه در تلاش هستند تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را با قیمت ارزان و به صورت عمده وارد بازارهای تجاری کنند.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 90 وات و همچنین موارد مصرفی آن ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

در چراغ خورشیدی خیابانی 90 وات از چه تجهیزات خورشیدی استفاده می شود؟

لازم به ذکر است که تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع چراغ های خورشیدی 90 وات خیابانی نسبت به سایر تجهیزات خورشیدی منحصر و خاص می باشد. در واقع می توان گفت که هر چراغ خورشیدی خیابانی در هر توانی، تجهیزات خورشیدی مخصوص به خود را دارد که متناسب با میزان مصرف و شدت نور چراغ خورشیدی می باشد.

در این بخش قصد داریم در مورد انواع تجهیزات خورشیدی استفاده شده در چراغ های خورشیدی خیابانی 90 وات را نام ببریم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی 40 وات
  2. باتری خورشیدی 15000 میلی آمپر
  3. 90 عدد ال ای دی 5730
  4. بدنه پلاستیک
  5. پایه آلومینیوم

 

چراغ خورشیدی خیابانی 90 وات مناسب کدام فضا و محیط ها است؟

لازم به ذکر است که انواع چراغ خورشیدی از نوع خیابانی در توان 90 وات دارای شدت نور بسیار بالایی هستند به طوری که قابلیت روشن سازی محوطه ای به مساحت حدود 100 متر مربع را دارد. همچنین می توان گفت که به دلیل اتصال پنل خورشیدی به چراغ و عدم جداسازی آن فقط می توان از چراغ های خورشیدی خیابانی در فضای باز استفاده کرد.

در این بخش قصد داریم در مورد موارد مصرفی انواع چراغ های خورشیدی خیابانی 90 وات صحبت کنیم.

چراغ های خورشیدی 90 وات خیابانی مناسب هستند برای:

  1. محوطه باغ
  2. محوطه منزل
  3. محوطه ویلا
  4. ورودی منازل
  5. ورودی پارکینگ
  6. جاده ها
  7. بزرگراه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *