فروش چراغ خورشیدی معابر در توان 90 وات به دلیل کارایی های بالای این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی نسبت به سایر محصولات خورشیدی بیشتر است. گفتنی است که چراغ های خورشیدی معابر در توان های مختلف 10 وات، 30 وات، 60 وات، 90 وات و حتی 120 وات تولید می شوند ولی به دلیل اینکه چراغ های خورشیدی در توان 90 وات دارای شدت نور مناسب هستند بنابراین این نوع از محصولات خورشیدی در توان 90 وات توسط خریداران بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر به فروش می رسند.

لازم به ذکر است که کارایی انواع چراغ های خورشیدی در توان 90 وات بسیار بالا است بنابراین در داخل کشور این نوع از چراغ های خورشیدی بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته اند. بنابراین شرکت های زیادی از جمله شرکت souracell در تلاش هستند تا این نوع از محصولات خورشیدی را در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین قیمت های مختلف وارد بازارهای تجاری کنند و در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار دهند.

در این مقاله مختصر قصد داریم در خصوص تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی معابر 90 وات و همچنین ویژگی های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. ما را همراهی کنید.

 

در چراغ خورشیدی معابر 90 وات از چه تجهیزات خورشیدی استفاده شده است؟

همانطور که قبلا گفته شده است؛ تجهیزات خورشیدی مورد استفاده نقش مهم و اساسی را در عملکرد و کارایی انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع چراغ های روشنایی خورشیدی از نوع معابر ایفا می کند. هر چه کیفیت و ماندگاری تجهیزات خورشیدی بالا باشد، کیفیت و ماندگاری محصول خورشیدی نیز بالا خواهد بود و هر چه قیمت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده پایین باشد، قیمت نهایی و تمام شده محصول خورشیدی پایین خواهد بود.

در این بخش قصد داریم به تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی در توان 90 وات اشاره کنیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل پلی کریستال به توان 20 وات
  2. باتری لیتیومی 15000 میلی آمپر
  3. 100 عدد ال ای دی 5730
  4. بدنه آلومینیومی
  5. پایه آلومینیومی
  6. چراغ 12 ولت dc
  7. کابل ضدآب

 

مهمترین ویژگی چراغ خورشیدی معابر 90 وات کدام است؟

تمامی چراغ های خورشیدی معابر در هر توانی دارای ویژگی های مهم و منحصری هستند. در این بین یکی از بهترین و پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی، چراغ خورشیدی معابر در توان 90 وات است که به راحتی قابلیت روشن سازی مساحتی در حدود 100 متر مربع را دارد.

در این بخش قصد داریم در مورد مهمترین ویژگی های چراغ های خورشیدی معابر در توان 60 وات صحبت کنیم.

این ویژگی ها شامل:

  1. داری نشانگر مقدار شارژ
  2. دارای سنسور حرکتی
  3. داری ریموت کنترل
  4. دارای مفاوت عایقی ip66
  5. دارای خاصیت ضدآب
  6. دارای خاصیت ضدگرد و غبار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *