فروش چراغ خورشیدی معابر در توان 120 وات بسیار در سراسر کشور افزایش یافته است. گفتنی است که امروزه این نوع از چراغ های خورشیدی معابر به دلیل قابلیت های بالا و کارایی های فراوان بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی از نوع معابر یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی است ولی در این بین چراغ های خورشیدی معابر در توان 120 وات به دلیل شدت نور عالی و مناسب و همچنین قیمت ارزان نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است و در تمامی بازارهای تجاری با قیمت ارزان به فروش می رسند.

لازم به ذکر است که یکی از بزرگترین کشورهای سازنده این نوع از چراغ های خورشیدی کشور چین است. همچنین برندهای مختلف، این نوع از محصولات خورشیدی را وارد بازارهای فروش می کنند که یکی از این برندها solarlight است که بهترین و باکیفیت ترین محصولات روشنایی خورشیدی را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهد.

در این بخش قصد داریم در مورد ویژگی های انواع چراغ خورشیدی معابر 100 وات و همچنین موارد مصرفی این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی مهمترین ویژگی انواع چراغ خورشیدی معابر 120 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، معرفی ویژگی های انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع چراغ های خورشیدی معابر در تمامی توان ها بسیار لازم و ضروری است. در واقع می توان گفت ویژگی های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی معرف قابلیت های محصول خورشیدی می باشد.

لازم به ذکر است که فروشندگان با توجه به این ویژگی ها می توانند محصول خود را معرفی کرده و در مورد قابلیت ها و کارایی های این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنند، همچنین خریداران می توانند با توجه به این ویژگی ها بهترین خرید را داشته باشند.

در این بخش قصد داریم به تعدادی از این ویژگی های مهم اشاره کنیم.

این ویژگی ها شامل:

  1. مدت زمان شارژ شدن چراغ های خورشیدی 5 ساعت
  2. مدت زمان نوردهی چراغ های خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت
  3. دارای سنسور حرکتی
  4. درای خاصیت ضدآب
  5. دارای خاصیت ضدگرد و غبار
  6. دارای 12 ماه ضمانت

 

معرفی موارد کاربردی انواع چراغ خورشیدی معابر 120 وات

گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 120 وات دارای شدت نور بسیار عالی هستند و در ارتفاع بین 4 تا 8 متری قابلیت نصب دارند. انواع چراغ های خورشیدی در توان 120 وات قابلیت روشن سازی محیطی در حدود 130 متر مربع را دارند، بنابراین می توان از آن ها در محیط ها و فضاهای مختلف استفاده کرد.

در این بخش به موارد کاربردی انواع چراغ خورشیدی 120 وات اشاره می کنیم.

چراغ خورشیدی 120 وات مناسب است برای:

  1. محوطه باغ
  2. محوطه باغچه
  3. محوطه پارک ها
  4. محوطه حیاط
  5. ورودی منازل و شرکت ها
  6. جاده ها
  7. بزرگراه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *