لامپ خورشیدی سیار را می توان یکی از جدیدترین محصولات تولیدکننده الکتریسیته معرفی کرد که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی همان تکنولوژی سیستم های خورشیدی طراحی و تولید می شود.

این نوع از سیستم ها یک نوع ژنراتور تولید برق هستند که وظیفه اصلی آن جذب نور خورشیدی و تبدیل آن به برق است. لازم به ذکر است که بگوییم این نوع از ژنراتورها در ابعاد کوچک و وزن سبک طراحی و تولید می شوند که قابلیت حمل و جابه جایی را برای کاربران ساده می کند، بنابراین این نوع از سیستم های تولیدکننده برق در بازارهای تجاری جهانی با نام لامپ های خورشیدی سیار معرفی می شوند.

باید گفت که این نوع از سیستم های خورشیدی سیار در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند که یکی از توان های تولیدی را می توان به پکیج های سیار از نوع خورشیدی در توان 50 وات مرتبط دانست.

ادامه این نوشته اطلاعات جامع تری را از این نوع محصولات پکیج سیار از نوع خورشیدی و در توان 50 وات در اختیار شما خوانندگان قرار می دهد. بنابراین دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان های را می توان بصورت زیر معرفی کرد.

ظرفیت قطعات مورد استفاده برای ساخت انواع پکیج های سولار در توان 50 وات به چه صورت خواهد بود؟

انواع پکیج های سولار از نوع سیار در توان 50 وات با چه ویژگی هایی به فروش می رسند؟

 

ظرفیت قطعات مورد استفاده برای ساخت انواع پکیج های سولار در توان 50 وات به چه صورت خواهد بود؟

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده ایم می توان گفت که ظرفیت قطعات مورد استفاده برای ساخت انواع لامپ های خورشیدی سیار در توان های مختلف مخصوصا در توان 50 وات از اهمیت زیادی برخوردار است.

طراحان می توانند ظرفیت قطعات الکتریکی را به گونه ای انتخاب کنند که عملکرد نهایی سیستم افزایش یابد و در عین حال قیمت نهایی سیستم تغییر نکند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از محصولات پکیج خورشیدی سیار در توان 50 وات را مشخص کنیم.

ظرفیت قطعات مورد استفاده شامل:

پنل خورشیدی: 50 وات

باتری: 20 آمپر

شارژکنترلر: 5 آمپر

سیم لامپ: 5 متر

لامپ: 5 وات

سیم پنل: 4 متر

 

انواع لامپ خورشیدی سیار در توان 50 وات با چه ویژگی هایی به فروش می رسند؟

لازم به ذکر است که بگوییم در سال های اخیر با بکارگیری علم در صنعت ویژگی های این نوع از محصولات لامپ های سیار خورشیدی افزایش یافته است.

در این قسمت قصد داریم تا ویژگی های این نوع از محصولات تولیدکننده برق در توان 50 وات را مشخص کنیم.

ویژگی های این محصولات شامل:

راه اندازی راحت

نصب در هر محیطی

تولید برق در مناطق دور از برق سراسری

وزن سبک

حمل آسان

قابلیت ذخیره انرژی برای طولانی مدت

12 ماه ضمانت

3 سال خدمات پس از فروش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *