لامپ خورشیدی سیار در توان های مختلف توسط شرکت های زیادی ساخته می شود. امروزه استفاده از این محصولات برای تولید برق مصرفی بسیار گسترش پیدا کرده است.

دلیل اصلی این استقبال گسترده کاربران از این نوع لامپ های خورشیدی سیار این است که قابلیت و کاربردهای این محصولات بسیار بالا است.

مهمترین قابلیت هایی که برای این محصولات می توان در نظر گرفت این است که این سیستم ها مانند ژنراتور نور خورشید را به برق تبدیل می کنند، بنابراین تولید برق بسیار کم هزینه است، همچنین این سیستم ها قادر هستند تا انرژی برق تولید شده را به مدت طولانی در باتری پشتیبانی ذخیره کنند، و اینکه این سیستم ها سبک وزن بوده و قابلیت حمل و جابه جایی آن ها بسیار ساده است.

لازم به ذکر است که یکی از توان های پرمصرف این نوع از سیستم های تولیدکننده برق انواع پکیج های سولار در توان 100 وات می باشد.

ادامه این نوشته دو عنوان مرتبط با این محصولات را معرفی می کند و با استفاده از این عنوان اطلاعات جامع تری در اختیار شما خوانندگان قرار خواهد گرفت.

این عنوان شامل دو مورد زیر خواهد بود.

تجهیزات مصرفی در انواع پکیج های سولار در توان 100 وات چه ظرفیت هایی دارند؟

وسایل برقی که می توان توسط پکیج های سولار در توان 100 وات مورد استفاده قرار داد، کدام موارد است؟

 

تجهیزات مصرفی در انواع پکیج های سولار در توان 100 وات چه ظرفیت هایی دارند؟

برای ساخت انواع لامپ های خورشیدی سیار در توان 100 وات از تجهیزات الکتریکی با ولتاژ 12 ولت استفاده می شود. برای اینکه راندمان سیستم بالاتر باشد باید ولتاژ پنل، باتری، شارژکنترلر و حتی اینورتر 12 ولت باشد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا ظرفیت تجهیزات الکتریکی که برای ساخت انواع پکیج های خورشیدی از نوع سیار در توان 100 وات مورد استفاده قرار می گیرد را مشخص کنیم.

ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده شامل:

پنل: 12 ولت 100 وات

باتری: 12 ولت 100 آمپر

شارژکنترلر: 12 ولت 5 آمپر

اینورتر: 12 ولت 200 وات

لامپ: 5 وات

سوکت شارژ تلفن همراه

کابل پنل

 

وسایل برقی که می توان توسط این نوع از لامپ خورشیدی سیار در توان 100 وات مورد استفاده قرار داد، کدام موارد است؟

با توجه به اینکه انواع لامپ های سیار خورشیدی در توان 100 وات دارای خروجی 800 وات هستند، بنابراین می توان وسایل برقی قابل توجهی را به این سیستم ها متصل کرد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا به تعدادی از این وسایل برقی که می توان توسط این نوع از پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 100 وات مورد استفاده قرار دارد را مشخص کنیم.

روشن سازی تلویزیون

شارژ لپ تاپ

روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات

شارژ چراغ قوه

اتصال 1 عدد پروژکتور 12 ولت 50 وات

شارژ تلفن همراه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *