پکیج سولار خورشیدی توانسته است به سرعت در بین مصرف کنندگان رواج پیدا کند. دلیل این امر را می توانیم این طور بیان کنیم که این محصولات انرژی الکتریسیته را با هزینه ای بسیار کم تولید می کنند و همچنین با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسند.

باید یادآوری کنیم که این نوع از سیستم های تولید برق در وزن سبک ساخته می شوند و ابعاد بسیار کوچکی دارند بنابراین قابلیت حمل و جابه جایی آن ها بسیار ساده است و می توان از این نوع محصولات ژنراتور تولید برق در محیط هایی استفاده کرد که امکان سیم کشی های برق شهری نیست و از برق سراسری فاصله زیادی دارند.

در سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که کشورهای زیادی سازنده این نوع از محصولات پکیج خورشیدی هستند که یکی از معتبرترین سازندگان این محصولات شرکت های ایرانی می باشند.

ادامه این نوشته اطلاعات کامل تری را از این نوع ژنراتورهای تولید الکتریسیته در اختیار شما خوانندگان قرار می دهد. برای این منظور دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

عناوین را بصورت زیر مطرح می کنیم.

سیستم های تولید برق ساخته شده توسط شرکت های ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟

مشخصات فنی انواع ژنراتورهای تولید الکتریسیته ساخته شده توسط شرکت های ایرانی کدام موارد است؟

 

پکیج های سولار خورشیدی ساخته شده توسط شرکت های یارانی چه ویژگی هایی دارند؟

باید یادآوری کنیم که این نوع از ژنراتورهای تولید برق توسط شرکت های ایرانی طراحی و ساخته می شوند و همچنین متخصصان داخلی تلاش می کنند تا محصولاتی که تولید می کنند از کیفیت و کارایی بالایی برخوردا باشد.

با توجه به کارایی هایی که این نوع از محصولات تولید برق دارند شاهد هستیم که هر روز بر تعداد سازندگان این محصولات پکیج سولار اضافه می شود. در این قسمت قصد داریم ویژگی هایی را که این محصولات ساخته شده توسط شرکت های ایرانی را مشخص کنیم.

ویژگی های این محصولات بصورت زیر معرفی می شوند.

قیمت ارزان

قابل حمل بودن

راه اندازی آسان

نصب راحت

ضمانت 18 ماهه

خدمات پس از فروش به مدت 3 سال

استحکام بالا

استفاده از تجهیزات مناسب

راندمان بالا

 

مشخصات فنی انواع سیستم های تولید الکتریسیته ساخته شده توسط شرکت های ایرانی کدام موارد است؟

باید بگوییم که متخصصان داخلی برای ساخت پکیج های سولار خورشیدی از تجهیزاتی با راندمان و کیفیت بالا استفاده می کنند.همچنین هر کدام از این تجهیزات خورشیدی مورد استفاده مشخصات فنی منحصری دارند.

در ادامه به مشخصات فنی قطعات مورد استفاده از این محصولات اشاره خواهیم کرد.

این مشخصات فنی بصورت زیر خواهد بود.

پنل: پلی کریسیتال

شارژکنترلر: PWM

اینورتر: شبه سینوسی

باتری: سیلداسید

سوکت: MC4

کابل: ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *