پکیج سولار خورشیدی با ویژگی های بسیار بارزی طراحی و تولید می شود و جزو جدیدترین نسل های ژنراتور تولید الکتریسیته محسوب می شود. لازم به ذکر است که این نوع از سیستم های تولید انرژی الکتریسیته امروزه بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند.

در این قسمت یک سوال مهمی می تواند ذهن خوانندگان را به خود مشغول کند و سوال این است که دلیل اصلی افزایش استفاده و خرید این نوع از محصولات تولید انرژی الکتریسیته در سال های اخیر چه چیزی می تواند باشد

برای پاسخ به این سوال باید گفت که تولید انرژی الکتریسیته توسط سیستم های تولید برق از نوع خورشیدی بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است و دلیل کم هزینه بودن تولید برق توسط این سیستم ها این است که تولید الکتریسیته با استفاده از دریافت نور تابشی خورشید صورت می گیرد و هیچ نیازی به سوخت های فسیلی نیست.

در ادامه می توانیم عنوان هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن ها می توان اطلاعات بهتری را از این محصولات بدست آورد.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی خواهند شد.

برندهای معتبر سازنده این نوع از سیستم های تولید برق از نوع خورشیدی کدام شرکت ها هستند؟

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت ارزان این نوع از محصولات تولید برق کدام موارد می باشد؟

 

برندهای معتبر سازنده این نوع از سیستم های تولید برق از نوع خورشیدی کدام شرکت ها هستند؟

باید یادآوری کنیم که انواع پکیج های خورشیدی سولار امروزه توانسته اند جایگاه خاص و ویژه ای را بدست آورند. این محصولات توسط شرکت های بزرگ در سراسر جهان تولید می شوند که شرکت های ایرانی نیز یکی از بزرگترین سازندگان این محصولات هستند.

در ادامه این نوشته برندهای معتبر و بزرگی را معرفی خواهیم کرد که در زمینه طراحی و ساخت این نوع از پکیج های سولار تولید برق فعال هستند.

این برندهای بزرگ شامل موارد زیر خواهند بود.

سوراسل

یورونت

کامیسف

پاور کینگ

پلاتو

پاور لایت

 

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت ارزان این نوع از پکیج های سولار خورشیدی کدام موارد می باشد؟

همانطور که در قسمت مقدمه توضیح داده شد، در سال های اخیر شاهد قیمت نهایی این نوع از سیستم های تولید برق خورشیدی بوده ایم. می توانیم بگوییم که عوامل زیادی بر روی تعیین قیمت ارزان این محصولات تاثیرگذار خواهند بود.

در این بخش از نوشته می توانیم عوامل موثر و تعیین کننده قیمت ارزان این نوع از محصولات سیستم تولید انرژی برق را معرفی کنیم.

این عوامل تاثیرگذار بصورت زیر معرفی می شوند.

نوع قطعات مورد استفاده

شرکت سازنده

کشور سازنده

وجود بازارهای رقابتی

خرید عمده

تولید بیش از پیش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *