چراغ خورشیدی فضای بیرون در زیر مجموعه محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شود و با قابلیت های بالایی تولید شده و در بازارهای تجاری با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسد.

می توان مهمترین قابلیت این نوع از محصولات روشنایی را اینطور معرفی کرد که انواع چراغ های فضای بیرون از نوع خورشیدی به هیچ گونه سیم کشی برق شهری نیاز ندارند و می توان آن ها را در محیط ها و فضاهایی که از برق سراسری دور هستند نصب و راه اندازی کرد.

لازم است بدانید که این محصولات به دلیل قابلیتی که دارند و همچنین به دلیل نصب و راه اندازی بسیار ساده و آسان در سال های اخیر بیش از پیش مورد استفاده و توجه کاربران قرار گرفته است، بطوری که استفاده بیش از پیش باعث کاهش قیمت نهایی این نوع از محصولات خورشیدی شده است.

در ادامه توضیحات قصد داریم در مورد مطالب زیر صحبت کنیم. مطالبی که اطلاعات کاربردی تری را از این محصولات در اختیار شما قرار خواهد داد.

عنوان های کلی نیز شامل موارد زیر خواهد بود:

چراغ های خورشیدی فضای بیرون از چه تجهیزاتی ساخته شده اند؟

مشخصات فنی قطعات الکتریکی ساخته شده در این نوع محصولات تولید روشنایی به چه صورت است؟

 

چراغ های خورشیدی فضای بیرون از چه تجهیزاتی ساخته شده اند؟

تجهیزات مورد استفاده برای ساخت انواع محصولات روشنایی از نوع فضای بیرون از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم است بگوییم که برای داشتن یک محصول باکیفیت با راندمان بسیار بالا بایستی از بهترین و کاربردی ترین قطعات الکتریکی استفاده کنیم.

طراحان در سال های اخیر توانسته اند با ارتقاء سطح کیفیت تجهیزات و قطعات الکتریکی مورد استفاده نیز سطح کیفیت خود چراغ خورشیدی از نوع فضای بیرون را ارتقاء دهند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم برای شما خوانندگان مشخص کنیم که برای ساخت انواع محصولات روشنایی از چه تجهیزات و قطعاتی بایستی استفاده شود.

این قطعات شامل:

پنل خورشیدی

باتری پشتیبانی

شارژرفلشر

بدنه

سیم و کابل

پایه نگهدارند

سنسور

لامپ

 

مشخصات فنی قطعات الکتریکی ساخته شده در این محصولات تولید روشنایی به چه صورت است؟

با توجه به نکاتی که در بخش قبلی توضیح دادیم باید گفت که مشخصات فنی یک محصول بسیار مهم است و بیانگر ماندگاری و کیفت محصول می باشد، بنابراین سازندگان این نوع از چراغ های خورشیدی فضای بیرون موظف هستند تا مشخصات فنی تمامی قطعات الکتریکی استفاده شده را در اختیار خریداران بصورت کاتالوگ قرار دهند.

در ادامه به مشخصات فنی این تجهیزات خواهیم پرداخت:

پنل: پلی کریستال

باتری: لیتیوم کادمیوم

شارژرفلشر: PWM

بدنه: فلزی

سنسور: حرکتی و فتوسل

پایه: استیل

لامپ: LED

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *