نورافکن خورشیدی در توان های مختلف طراحی و تولید می شود که یکی از پرمصرف ترین توان های تولیدی را می توان به توان 100 وات مرتبط دانست. این نوع از چراغ های روشنایی امروزه در بازارهای تجاری داخلی با قیمت عمده به فروش می رسند.

دلایل اصلی اینکه انواع چراغ های تولیدکننده نور و روشنایی در توان 100 وات نسبت به سایر توان ها بیشتر مورد توجه و مصرف خریداران قرار می گیرد این است که این محصولات در توان تولیدی 100 وات شدت نور بسیار بالایی دارند و می توانند مساحت زیادی را روشن کنند.

همچنین به دلیل اینکه این نوع از چراغ های تولیدکننده روشنایی از نوع خورشیدی و در توان 100 وات نسبت به سایر محصولات خورشیدی بیشتر استفاده می شوند بنابراین تعدا تولید این محصولات روشنایی نیز بیشتر خواهد بود و همچنین به دلیل وجود بازارهای رقابتی این محصلات در بازارهای داخلی بصورت قیمت عمده توزیع می شوند.

می توانیم اطلاعات بیشتری را از این محصولات بدست آوریم. بنابراین قصد داریم عنوان هایی را معرفی کنیم که مرتبط با این محصولات نورافکن های خورشیدی در توان 100 وات باشد.

عنوان ها بصورت زیر معرفی خواهند شد.

تجهیزات مصرفی چراغ های سولار 100 واتی چه ظرفیت هایی دارند؟

مشخصات تجهیزات مورد استفاده در چراغ های سولار 100 واتی کدام است؟

 

تجهیزات مصرفی چراغ های سولار 100 واتی چه ظرفیت هایی دارند؟

لازم است یادآوری کنیم که برای ساخت هر یک از انواع نورافکن های خورشیدی در هر توانی باید از تجهیزاتی استفاده کرد که ظرفیت آن متناسب با شدت نور نهایی چراغ سولار باشد.

بنابراین می توان گفت که هر توان تولیدی از این نوع چراغ های سولار منحصر به شدت نور آن محصول است. در این قسمت از متن می توانیم ظرفیت تجهیزات الکتریکی که برای ساخت انواع چراغ های سولار در توان 100 وات مورد استفاده قرار می گیرد را مشخص کنیم.

ظرفیت تجهیزات مصرفی در چراغ های خورشیدی در توان 100 وات شامل:

باتری پشتیبانی: 18 آمپر

صفحه خورشیدی: 30 وات

شارژرفلشر: 3 آمپر

لامپ های ال ای دی: 100 عدد

کابل پنل: 4 متر

 

مشخصات تجهیزات مورد استفاده در انواع نورافکن خورشیدی 100 واتی کدام است؟

علاوه بر اینکه ظرفیت تجهیزات مورد استفاده در این نوع از لامپ های خورشیدی از نوع نورافکنی و در توان 100 وات از اهمیت زیادی برخوردار است بلکه مشخصات این نوع از تجهیزات بسیار مهم است.

مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این نوع از محصولات روشنایی از نوع خورشیدی حتما باید بصورت کاتالوگ در اختیار خریداران قرار گیرد.

در این قسمت مشخصات تجهیزات مورد استفاده را مشخص خواهیم کرد:

باتری پشتیبانی: لیتیومی

صفحه خورشیدی: پلی کریستال

شارژرفلشر: PWM

لامپ: LED

کابل: ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *