نورافکن خورشیدی را می توان یک نمونه از چراغ های روشنایی معرفی کرد که به دلیل ساختاری که دارند قابل استفاده در هر محیط و شرایطی می باشد. این محصولات روشنایی در توان های مختلف تولید می شوند که یکی از این توان تولیدی را می توان چراغ های روشنایی در توان 150 وات معرفی کرد که در بازارهای فروش با قیمت عمده توزیع می شوند.

می توان به این نکته اشاره کرد که این نوع از چراغ های سولار در توان های مختلف 30 وات، 60 وات، 100 وات، 150 وات، 200 وات، 300 وات و 400 وات معرفی کرد که هر چه توان تولیدی بالاتر باشد در نتیجه شدت نور محصول روشنایی بیشتر خواهد بود.

همچنین به دلیل اینکه این نوع از نورافکن های خورشیدی می توانند نور خورشید را به برق و در نهایت روشنایی تبدیل کنند در نتیجه می توان از آن ها برای تامین روشنایی محوطه هایی استفاده کرد که از دکل های برق سراسری دور هستند.

برای اینکه بتوانیم اطلاعات بیشتری از این محصولات تولید روشنایی در اختیار شما قرار دهیم، عنوان های زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان ها شامل دو مورد زیر خواهند بود.

مزیت های استفاده از انواع چراغ های سولار 150 واتی کدام موارد است؟

برندهای معتبر سازنده انواع چراغ های سولار 150 واتی کدام موارد است؟

 

مزیت های استفاده از انواع چراغ های سولار 150 واتی کدام موارد است؟

با توجه به نوع ساختاری که این نوع از نورافکن های خورشیدی در توان 150 وات دارند، استفاده از آن ها برای تامین روشنایی از مزیت های زیادی برخوردار خواهد بود.

در واقع این نوع از سیستم های چراغ روشنایی محهز به یک صفحه جاذب نور خورشید به نام پنل خورشیدی هستند که می تواند در طول روز نور خورشید را جذب کرده و به برق تبدیل کند.

این برق تولیدی امکان این را دارد که در باتری پشتیبانی ذخیره شود و در نتیجه می توان در مواقع ضروری هنگامی که به برق دسترسی نداریم روشنایی مورد نیاز را تامین کنیم.

حال می توانیم در این قسمت از متن مزیت های این نوع از چراغ های خورشیدی در توان 150 وات را مشخص کنیم.

مزیت های این محصولات روشنایی شامل:

تولید نور بدون برق شهری

نصب در مناطق دور از دکل برق شهری

تامین روشنایی از 10 تا 12 ساعت

امکان ذخیره انرژی در باتری

تامین روشنایی در محیط های بیرونی

قابلیت نصب در محیط های درونی

 

برندهای معتبر سازنده انواع نورافکن خورشیدی 150 واتی کدام موارد است؟

امروزه شرکت های زیادی تحت برندهای مختلف سازنده این نوع از نورافکن های خورشیدی هستند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

این برندهای معتبر شامل:

green solar

power solar

euronet

souracell

sun power

solar sun

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *