پکیج خورشیدی قابل حمل وسیله است سبک وزن و قابل حمل که با یک ساز و کار بسیار ساده نور خورشید را دریافت کرده و تبدیل به جریان برق می کند. این نوع از سیستم های روشنایی از چهار قطعه اصلی تشکیل شده اند.

لازم به ذکر است که پنل یا همان صفحه خورشیدی نور خورشید را در طول رو جذب کرده و طی فرایند هایی تبدیل به انرژی برق می کند در این بین انرژی تولید شده در باتری پشتیبانی ذخیره می شود تا در مواقع ضروری و حتی در مواقع قطعی برق بتوان از این نوع سیستم روشنایی برای ایجاد روشنایی و شارژ تلفن همراه استفاده کرد.

در این مقاله به صورت بسیار کوتاه در مورد موارد زیر توضیح داده خواهد شد.

  1. نحوه عملکرد و ساز و کار این نوع از محصولات روشنایی قابل حمل دو لامپه
  2. موارد مصرفی این نوع از سیستم های خورشیدی دو لامپه
  3. قیمت عمده این نوع از پکیج های روشنایی دو لامپه

 

معتبرترین برندهای انواع سیستم های روشنایی دو لامپه

همانطور که در مقاله های قبل توضیح داده شده است. این نوع از پکیج های خورشیدی سیار مزیت های بسیار زیادی دارند، علاوه بر این دارای قیمت ارزان و مناسبی نیز هستند. بنابراین شرکت های زیادی در سراسر جهان این نوع از محصولات روشنایی را تولید کرده و در بازارهای فروش جهانی توزیع می کنند.

در این بخش قصد داریم به معروفت ترین برندهای ساخت انواع محصولات روشنایی دو لامپه ار نوع قابل حمل اشاره کنیم.

این برندها شامل:

  1. برند یورونت
  2. برند سونکس
  3. برمد سونر
  4. برند کامیسف
  5. برند پاور کینگ
  6. برند ینگلی

 

موارد مصرفی انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل دو لامپه

با توجه به این که این نوع از پکیج های خورشیدی قابل حمل دو لامپه دارای دو عدد لامپ کم مصرف هستند و توانایی شارژ گوشی موبایل را دارند و همچنین بسیار سبک بوده و به سادگی قابلیت حمل را دارد و گفتنی است که توانایی ذخیره انرژی در باتری پشتیبانی را دارد و می توان از آن ها در محیط ها و شرایط مختلف استفاده نمود.

در این بخش به بعضی از موارد مصرفی این نوع از پکیج های دولامپه اشاره خواهد شد.

این سیستم های روشنایی مناسب هستند برای:

  1. عشایری
  2. دامداری
  3. زنبورداری
  4. کشاوری
  5. کوهنوردی
  6. مسافرت

 

قیمت عمده انواع محصولات روشنایی قابل حمل دو لامپه

قیمت یکی از عواملی است که بسیار مورد توجه خریداران است. در واقع می توان گفت که عوامل زیادی از جمله کیفیت تجهیزات، راندمان محصول، کارایی محصول، ماندگاری آن و حتی خدمات پس از فروش بر روی قیمت نهایی اثر گذار است.

همانطور که می دانید قیمت عمده یک محصول با قیمت تک آن متفاوت است. در واقع می توان یک قیمت عمده تقربی بین 1,000,000 تومان تا 2,200,000 تومان برای این نوع از پکیج های خورشیدی دو لامپه در نظر گرفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *