پکیج خورشیدی قابل حمل یکی از ابزارهایی است که با جذب نور خورشید باعث تولید انرژی برق می شود. این نوع از سیستم های روشنایی زیر مجموعه محصولات روشنایی خورشیدی هستند که جزو پرکاربردترین و کارامدترین آن ها به حساب می آید.

این نوع از سیستم های خورشیدی دارای عملکرد بالایی است و از آن می توان در محیط هایی که به برق شهری دسترسی نداریم استفاده کنیم. همچنین می توان گفت که نحوه استفاده از آن ها بسیار راحت و آسان است و نیازی به تخصص ندارد و همه افراد می توانند از این نوع محصولات روشنایی استفاده کنند.

لازم به ذکر است که یکی از بزرگترین سازنده های انواع سیستم های روشنایی کشورمان ایران است که بهترین و مرغوب ترین محصول را با قیمت مناسب و رقابتی در اختیار مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی قرار می دهد.

در این مقاله قصد داریم در مورد موارد زیر توضیح دهیم.

  1. قطعات مناسب استفاده شده در انواع سیستم های قابل حمل
  2. بزرگترین سازندهای انواع سیستم های روشنایی قابل حمل
  3. مزیت های انواع سیستم های قابل حمل ساخت ایران

 

قطعات مناسب استفاده شده در سیستم های قابل حمل

انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل از قطعات مجزا و ویژه ساخته شده اند. این قطعات با توجه به میزان توان تولیدی، کارایی و راندمان محصول، عملکرد نهایی محصول و همچنین نوع و مدل آن انتخاب می شوند.

لازم به ذکر است که هر چه قطعات استفاده شده بهتر و مرغوب تر باشند، طول عمر و راندمان نهایی محصول خورشیدی تولید شده بالاتر خواهد بود.

در این بخش به طور کلی به مهمترین قطعات استفاده شده در این نوع از سیستم های خورشیدی اشاره خواهیم کرد.

این قطعات شامل:

  1. پنل خورشیدی از جنس مونوکریستال و یا پلی کریستال
  2. باطری مخصوص سولار جهت ذخیره انرژی
  3. شارژ کنترلر جهت تنطیم میزان شارژ و دشارژ
  4. اینورتر مخصوص سولار
  5. لامپ های 12 ولت از نوع دی سی
  6. سوکت های مخصوص شارز گوشی موبایل

بزرگترین سازنده های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل

گفتنی است که این نوع از سیستم های خورشیدی کارایی و قابلیت های زیادی دارند. این قابلیت ها که شامل راندمان بالا، تولید برق با نور خورشید و قیمت ارزان است باعث شده تا این نوع از محصولات خورشیدی در سراسر جهان به ویژه در کشورمان ایران بیش از قبل مورد استفاده قرار گیرند.همین امر باعث شد تا کشورهای زیادی خواهان تولید این نوع از محصولات خورشیدی قابل حمل باشند. کشورهایی همچون چین، ترکیه، مالزی، هند و حتی تایوان.

لازم به ذکر است که به دلیل شدت تابش بالای نور خورشید در کشورمان ایران استفاده از این نوع سیستم های قابل حمل رایج می باشد. بنابراین می توان گفت ایران نیز بزرگترین سازنده این نوع از محصولات خورشیدی است.

مزیت های انواع سیستم های قابل حمل ساخت ایران

همانطور که در بخش قبل گفته شد، کشور ایران یکی از بزرگترین سازنده های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل است. محصولات روشنایی ساخت ایران مزیت هایی دارند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. قیمت ارزان
  2. کیفیت بالا
  3. قابلیت حمل راحت
  4. طول عمر بالا
  5. دارای گارانتی و ضمانت
  6. دارای خدمات پس از فروش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *