لامپ خورشیدی سیار از محصولات تولید کننده برق است که در مناطق گرم سیر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع عملکرد و کارایی این نوع از سیستم های تولیدکننده الکتریسیته در مناطقی که متوسط تابش نور خورشید زیادی دارند بسیار بالاتر است. همچنین می توان گفت که کشورمان ایران موقعیت جغرافیایی گرم و خشک دارد و شهر کرمان یکی از بزرگترین شهرهای کویری به شمار می آید.

با توجه به اینکه شهر کرمان آب و هوایی گرم و خشک دارد در نتیجه استفاده از این نوع لامپ های خورشیدی سیار در این شهر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

یکی از مهمترین مزیت هایی که این نوع از سیستم های تولید کننده انرژی الکتریسیته از نوع خورشیدی دارند این است که وزن کمی دارند و قابلیت حمل و جابه جایی برای آن ها مهیا است در نتیجه میتوان آن ها را پکیج های خورشیدی سیار نام گذاری کرد.

اطلاعات بیشتر از این نوع سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته را می توانیم در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم. در نتیجه دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان ها شامل موارد زیر خواهد بود.

مصرف کنندگان پکیج های سولار در شهر کرمان چه کسانی هستند؟

قیمت پکیج های سولار از نوع سیار به چه صورت است؟

 

مصرف کنندگان پکیج های سولار در شهر کرمان چه کسانی هستند؟

لازم به ذکر است که در شهرهای کویری و مرکزی کشورمان ایران، استفاده از انواع محصولات خورشیدی مخصوصا لامپ های خورشیدی سیار رواج گسترده ای دارد.

در واقع عملکرد این نوع از ژنراتروهای تولیدکننده انرژی الکتریسیته در شهرهایی مانند کرمان که متوسط تابش نور خورشید تقریبا 8 ساعت است بسیار بهتر می باشد.

افراد زیادی خواهان استفاده از این نوع ژنراتورهای خورشیدی هستند. در این قسمت از نوشته می توانیم بزرگترین تولید کنندگان این نوع از محصولات پکیج خورشیدی از نوع سیار را مشخص کنیم.

بزرگترین مصرف کنندگان این نوع از محصولات شامل:

بادیه نشین ها

کشاورزان

باغداران

زنبورداران

حاشیه نشین ها

کوهنوردان

مشافران

دامداران

معدن دارها

کارگرها

 

قیمت انواع لامپ خورشیدی سیار به چه صورت است؟

در قسمت قبل توضیح دادیم که چه گروه هایی می توانند از این نوع لامپ های خورشیدی سیار استفاده کنند. موضوعی که برای خریداران بسیار مهم است بعد از کیفیت می تواند قیمت باشد.

عوامل زیادی بر روی قیمت این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نوع خورشیدی و سیار در توان و ظرفیت های مختلف تاثیر می گذار که می توانیم به تعدادی از آن ها اشاره کنم.

عواملی همچون:

توان تولیدی

کارایی محصول

شرکت سازنده

قابلیت های محصول

تجهیزات مورد استفاده

نوع ساختار محصول

طول عمر محصول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *