لامپ خورشیدی معابر توسط متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی با جدیدترین فناوری روز دنیا طراحی و ساخته می شود. یکی از بزرگترین سازندگان این نوع از لامپ های تولیدکننده نور و روشنایی را می توان کشور چین نام برد.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم این نوع از لامپ های تولید کننده روشنایی با استفاده از جذب نور خورشید در طول روز قادر است تا روشنایی مورد نیاز را در شب تامین کند، بنابراین به آن ها لامپ های خورشیدی گفته می شود.

دلیل اصلی اینکه به این نوع از محصولات روشنایی لامپ های خورشیدی معابر گفته می شود این است که این نوع از چراغ های سولار بیشتر برای تامین روشنایی جاده ها و معابر مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین می توان گفت که این نوع از چراغ های سولار از نوع معابر در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند که یکی از توان های تولیدی این نوع از محصولات، سیستم های روشنایی 90 واتی از نوع خورشیدی و معابر می باشد.

قصد داریم تا شما خوانندگان را با این نوع از چراغ های سولار از نوع خورشیدی و معابر در توان 90 وات بیشتر آشنا کنیم. بنابراین دو عنوان زیر را مشخص خواهیم کرد.

ظرفیت قطعات مورد استفاده در چراغ های سولار در توان 90 وات به چه صورت است؟

ساختار قطعات مورد استفاده در چراغ های سولار 90 واتی به چه صورت است؟

 

ظرفیت قطعات مورد استفاده در چراغ های سولار در توان 90 وات به چه صورت است؟

برای این که انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان 90 وات کیفیت خوب و مطلوبی داشته باشند باید دقت کنیم که ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از محصولات منطبق با ظرفیت خروجی چراغ سولار باشد.

بنابراین تولیدکنندگان نهایت دقت را دارند تا ظرفیت این نوع از محصولات خورشیدی را متناسب با سیستم انتخاب کنند.لازم به ذکر است که با اینکار علاوه بر اینکه کیفیت و شدت نور محصول بالا خواهد رفت بلکه شاهد این موضوع خواهیم بود که قیمت نهایی این نوع از سیستم های چراغ تولیدکننده روشنایی کاهش چشم گیری خواهد داشت.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از چراغ های سولار را مشخص کنیم.

ظرفیت قطعات استفاده شده شامل:

پنل: 25 وات

باتری: 20 آمپر

شارژرفلشر: 5 آمپر

لامپ: 90 وات

سنسور

کابل

پایه

ساختار قطعات مورد استفاده در انواع لامپ خورشیدی معابر 90 واتی به چه صورت است؟

علاوه بر ظرفیت قطعات مورد استفاده، ساختار آن ها نیز در ساخت انواع لامپ های معابر خورشیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. نوع ساختار قطعات، مشخص کننده طول عمر محصول خورشیدی است.

می توانیم در این بخش از نوشته نوع ساختار قطعات الکتریکی مورد استفاده را معرفی کنیم.

ساختار قطعات مورد استفاده شامل:

پنل: پلی کریستال

باتری: لیتیومی

شارژرفلشر: PWM

لامپ: SMD

سنسور:حرکتی

کابل: ضدآب

پایه: فلزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *