خرید و قیمت انواع پروژکتور خورشیدی


پروژکتور خورشیدی سولار امروزه به دلیل نوع ساختاری که دارد مناسب برای تامین روشنایی محیط های مختلف است. با استفاده از این نوع لامپ ها که جدیدترین نسل محصولات روشنایی هستند می توان در مناطقی که برق شهری وجود ندارد نیز روشنایی مورد نظر خود را تامین کنیم.

همچنین باید یادآوری کنیم که ساختار این نوع از لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی و پروژکتور hین طور است که سیستم مجهز به یک عدد پنل خورشیدی از نوع پلی کریستال می باشد که با استفاده از یک کابل 5 متری به پروژکتور متصل است، بنابراین می توان از این لامپ های روشنایی در محیط های بیرونی و حتی محیط های درونی برای تامین روشنایی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این نوع از لامپ ها دارای یک باتری پشتیبانی هستند و قابلیت ذخیره انژی در این محصولات میسر است، بنابراین قابلیت استفاده این لامپ های روشنایی در محیط هایی میسر است که از برق سراسری دور هستند و یا در شب که نور تابشی خورشید نیست می توان از این محصولات استفاده کرد.

باید گفت که در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که این محصولات با قیمت عمده به فروش می رسند. در ادامه این مقاله عنوان هایی را مطرح می کنیم که با استفاده از آن ها می توان اطلاعات بیشتری ار در مورد این محصولات بدست آورد.

این عنوان ها بصورت زیر مطرح خواهند شد.

انواع لامپ های تولید روشنایی از نوع پروژکتوری به چه صورت است؟

قیمت عمده این نوع از لامپ های سولار از نوع پروژکتوری کدام است؟

 

 

انواع لامپ های تولید روشنایی از نوع پروژکتوری به چه صورت است؟

باید یادآوری کنیم که این نوع از پروژکتور های خورشیدی سولار در توان های مختلف و انواع متنوعی تولید می شوند. همانطور که می دانید تنوع در توان تولیدی و حتی تنوع در طرح و مدل می تواند بر روی قیمت عمده محصول تاثیرگذار باشد.

در ادامه این نوشته به انواع لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی اشاره خواهیم کرد.

تنوع این محصولات شامل:

چراغ های روشنایی با لامپ LED

پروژکتورهای سولار با لامپ COB

سیستم های روشنایی با لامپ SMD

لامپ های روشنایی با بدنه فلزی

پروژکتورهای روشنایی با گواهی ضدآب

محصولات روشنایی مجهز به سنسور فتوسل

 

قیمت عمده این نوع از پروژکتور خورشیدی سولار کدام است؟

همانطور که در بخش قبل گفته شد، قیمت عمده یک محصول متاثر از توان تولیدی محصول و همچنین نوع محصول است. در این قسمت از نوشته قصد داریم قیمت عمده این نوع از محصولات لامپ خورشیدی از نوع پروژکتوری را مشخص کنیم.

قیمت عمده این نوع از محصولات شامل موارد زیر خواهد بود.

30 وات: 1.350.000

60 وات: 1.550.000

100 وات: 1.850.000

150 وات: 2.150.000

200 وات: 2.550.0000

300 وات: 3.100.000

400 وات: 3.500.0000

پروژکتور 150 وات خورشیدی ریموت دار Solar Light

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *