چراغ پارکی خورشیدی به دلیل اینکه برای تامین روشنایی نیازی به سیم کشی برق شهری ندارد و انرژی الکتریسیته برای تامین روشنایی را از نور تابشی آفتاب در یافت می کند، بنابراین قابل استفاده در شرایط و محیط های مختلف است.

با توجه به مهمترین ویژگی ای که این نوع از محصولات روشنایی دارند می توان آن ها را در مناطق دور افتاده و دور از برق شهری برای تامین روشنایی فضاهای مختلف به کار گرفت.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم این نوع از چراغ های روشنایی در دو نوع عمده لامپ های سولار از نوع پنل جدا و لامپ های سولار از نوع پنل متصل طراحی و تولید می شوند.

هر کدام از این نوع از محصولات چراغ روشنایی ویژگی های منحصر به خود را دارند و با توجه به طرفیت های تجهیزات مورد استفاده در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند.

در ادامه توضیحات خود عنوان هایی را معرفی می کنیم که می توان با استفاده از آن ها اطلاعات دقیق تری را از این محصولات بدست آورد.

عنوان های مورد نظر بصورت زیر معرفی می شوند.

توان های تولیدی انواع لامپ های روشنایی از نوع پنل متصل در کدام ظرفیت ها می باشد؟

قیمت هر کدام از توان های تولیدی این محصولات از نوع پنل متصل به چه صورت می باشد؟

 

توان های تولیدی انواع لامپ های روشنایی از نوع پنل متصل در کدام ظرفیت ها می باشد؟

باید بگوییم که در انواع چراغ های پارکی خورشیدی از نوع پنل متصل به دلیل اینکه پنل خورشیدی به سطح چراغ متصل است، بنابراین ظرفیت تولیدی پنل های مورد استفاده در این نوع از لامپ های روشنایی محدود است.

در ادامه این نوشته و در این قسمت توان های تولیدی این نوع از لامپ های روشنایی را مشخص خواهیم کرد.

توان تولیدی این نوع از محصولات شامل:

10 وات

30 وات

60 وات

90 وات

120 وات

 

قیمت هر کدام از توان های تولیدی این نوع از چراغ پارکی خورشیدی از نوع پنل متصل به چه صورت می باشد؟

باید یادآوری کنیم که قیمت یکی از مهمترین مواردی است که در فروش محصول تاثیرگذار است. انواع لامپ های خورشیدی در توان های مختلف در سال های اخیر به دلیل تلفیق علم با صنعت با درجه کیفیت بالا تولید می شوند.

همچنین به دلیل اینکه این محصولات کارایی های بالایی دارند بنابراین استفاده از آن ها افزایش پیدا کرده و همین موضوع در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

در ادامه این نوشته به قیمت هر کدام از توان های تولیدی این محصولات اشاره خواهیم کرد.

0 وات: 950.000 تومان

30 وات: 1.300.000 تومان

60 وات: 1.550.000 تومان

90 وات: 1.900.000 تومان

120 وات: 2.200.000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *