قیمت پروژکتور خورشیدی در تمامی توان ها به خصوص توان 100 وات امروزه به دلایل زیادی کاهش یافته و انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات با قیمت ارزان و مناسب در تمامی بازارها به فروش می رسند. کشورهای زیادی تولیدکننده انواع محصولات خورشیدی هستند ولی بزرگترین و معتبرترین کشورها، چین می باشد که انواع محصولات خورشیدی را در درجه کیفیت و قیمت متفاوت تولید می کند. در این بین کشورهای خاورمیانه به دلیل موقعیت جغرافیایی و تابش نور خورشید بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات خورشیدی هستند. که در این بین کشور ایران جزء بزرگترین مصرف کننده های انواع محصولات خورشیدی می باشد. در این مقاله در تلاش هستیم تا در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده و همچنین ویژگی های و مشخصات فنی  این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتور خورشیدی 100 وات کدام است؟

در تمامی پروژکتورهای خورشیدی در هر نوع و مدلی که ساخته شود از تجهیزات خورشیدی مشابه استفاده می شود که لازم به ذکر است که ممکن است این تجهیزات خورشیدی در کیفیت و قیمت و برند متفاوت باشند. که این موضوع بر روی عملکرد این نوع محصولات خورشدی تاثیر خواهد گذاشت.

  1. در انواع پروژکتورهای خورشیدی از پنل خورشیدی پلی کریستال و مونوکریستال استفاده می شود.
  2. در این نوع محصولات خورشیدی از انواع باتری های سیلد اسید و لیتیومی در توان های مختلف استفاده می شود.
  3. در ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از انواع پروژکتورهای LED و SMD استفاده می شود.
  4. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از کابل ضدآب به طول بیش از 4 متر استفاده شده است.
  5. در ساخت این نوع پروژکتورهای خورشیدی از بدنه با جنس آلومینیومی استفاده شده است.

گفتنی است که وطیفه پنل خورشیدی تبدیل نور خورشیدی به جریان برق و وظیفه باتری خورشیدی ذخیره انرژی می باشد. با استفاده از باتری پشتیبانی می توان در هر لحظه (شب هنگام و شرایط بد آب و هوایی) از این نوع پروژکتورهای خورشیدی استفاده کرد.

 

مشخصات فنی انواع پروژکتور خورشیدی 100 وات کدام است؟

در ساخت انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر توانی که باشد از مشخصات فنی مخصوصی استفاده می شود تا خریداران با توجه به این مشخصات فنی بتوانند بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند. در این بخش در مورد مشخصات فنی انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 100 وات صحبت خواهد شد.

  1. پنل خورشیدی مورد استفاده 25 وات است.
  2. باتری مورد استفاده لیتیومی بوده و 16500 است.
  3. جنس بدنه از نوع آلومینیوم می باشد.
  4. مدت زمان شارژ شدن 5 ساعت در روز می باشد.
  5. مدت زمان نوردهی 10 تا 12 ساعت است.
  6. این محصول دارای ریموت کنترل می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *