می دانید که زندگی عشایری یک زندگی است که افراد برای مدت زیادی نمی توانند در این نوع زندگی در یک جا و مکانی مشخص ساکن باشند و برای دستیابی به علفزار های تازه دائم در حال رفتن به مناطق کوهستانی هستند که ممکن است دسترسی به برق در آن مکان ها وجود نداشته باشد.

فروشنده پکیج خورشیدی عشایری 30 وات را که کالایی قابل حمل و بسیار با کیفیت است را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام عشایر عزیز قرار داده است.

فروشنده پکیج خورشیدی عشایری 30 وات

مشخصات فنی پکیج خورشیدی عشایری

مشخصات فنی پکیج خورشیدی عشایری عشایر افرادی کوچ نشین و بیشتر ساکن کوهستان و در جاهایی زندگی می کنند که هیچ دسترسی به برق نیست و برای استفاده بهینه از انرژی برق برای این افراد بهترین وسیله استفاده از پکیج خورشیدی عشایری است.

از مشخصات فنی پکیج ها می توان اشاره کرد که انواع این کالا در مدل ها و اندازه هایی بسیار مختلف تولید و ساخته شده است ولی در تمام مدل ها این کالا دارای یک پنل خورشیدی و یک باطری برای ذخیره انرژی خورشید و یک تبدیل کننده و مقداری سیم است. انواع این پکیج باید دارای وزنی بسیار سبک باشند تا حمل و جابجایی آن برای کاربر درد سری نداشته و ایجاد مشکل نکند این کالا در تمام اشکال به سادگی نصب و راه اندازی می شود.

پکیج خورشیدی عشایر در اندازه کوچک تولید شده و می تواند مقدار انرژی بالایی در خود ذخیره کند که تا حدود ۱۲ ساعت از آن استفاده کرد این دستگاه دارای قدرت ذخیره بالا و مقاومتی بسیار زیاد است.

قیمت پکیج خورشیدی عشایری 30 وات

قیمت پکیج خورشیدی عشایری 30 وات تولید کننده پکیج خورشیدی عشایری ۳۰ وات انواع این کالای بسیار با کیفیت را با بهترین لوازم و مواد اولیه موجود در بازار و در ابعاد مختلف تولید کرده و این کالا را با مشارکت شرکت های توزیع و پخش در تمام مراکز فروش مجاز و معتبر در سراسر کشور پخش و توزیع کرده و این کالا را در دسترس تمام عشایر عزیز قرار داده است.

تولید کننده انواع این محصول عالی و مرغوب را‌ با قیمتی بسیار مناسب منصفانه در اختیار تمام عشایر و مصرف کنندگان این کالا قرار داده است و شما می توانید از انواع این کالا با قیمتی بسیار مناسب تر استفاده نمایید اگر تمام واسطه ها را حذف کرده و کالا را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

اما اگر شما به پکیج خورشیدی در اندازه و تعداد بیشتر نیاز پیدا کردید خرید خود را به صورت عمده و کلان انجام داده تا در آن صورت از قیمت پکیج خورشیدی با نازلترین قیمت بهره مند و از قیمت پایه تعیین شده توسط تولید کننده برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *