پروژکتور سولار خورشیدی در حال حاضر با کاربردها و کارایی های بسیار بالایی طراحی می شود. در واقع طراحان و تولیدکنندگان تلاش می کنند تا این نوع از محصولات روشنایی از نوع پروژکتوری و سولار را طوری تولید کنند که بتوان از آن ها برای تامین روشنایی در هر مکان و هر شرایطی استفاده کرد.

یکی از مهمترین قابلیت هایی که این نوع از پروژکتور های سولار از نوع خورشیدی دارند، این است که این محصولات می توانند بصورت رایگان و با کمترین هزینه و با استفاده از نور تابشی آفتاب انرژی برق مورد نیاز برای تامین روشنایی فضاهای داخلی و بیرونی را تامین نمایند.

در بین تمامی محصولات روشنایی از نوع سولار می توان به پروژکتور های 60 واتی اشاره کرد که با شدت نور بالا و قیمت ارزان در بازارهای تجاری توزیع می شوند.

اطلاعات بیشتری از این نوع سیستم های لامپ روشنایی در توان 60 وات را می توان در قالب دو عنوان زیر در اختیار شما خوانندگان قرار می دهیم.

استفاده از انواع چراغ های لامپ روشنایی از نوع پروژکتوری در توان 60 وات چه مزایایی خواهد داشت؟

لامپ های پروژکتور سولار در توان 60 وات برای تامین روشنایی چه محیط هایی مناسب است؟

 

 

استفاده از انواع چراغ های لامپ روشنایی از نوع پروژکتوری در توان 60 وات چه مزایایی خواهد داشت؟

باید یادآور شویم که پروژکتور های سولار خورشیدی در توان 60 وات یکی از پرنورترین انواع چراغ های روشنایی هستند که با مزایای بسیار زیادی تولید می شوند. با توجه به مزیت هایی که این نوع از محصولات دارند استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است.

در این بخش از نوشته قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم که استفاده از این نوع لامپ های روشنایی در توان 60 وات چه مزیت هایی دارد.

این مزیت ها را می توان بصورت زیر معرفی کرد:

ضدآب

قدرت نوردهی بالا

ضدگرد و خاک

بدنه آلومینیومی

بادوام

بدون نگرانی از سوختگی لامپ ها

قابلیت جابه جایی آسان

 

 

لامپ های پروژکتور سولار خورشیدی در توان 60 وات برای تامین روشنایی چه محیط هایی مناسب است؟

با توجه به این موضوع که لامپ های سولار 60 واتی دارای خاصیت ضدآب هستند و با گواهی IP67 ارائه می شوند، و همچنین پنل این نوع از چراغ های سولار از سطح پروژکتور قابل جدا شدن است بنابراین می توان از آن ها در محیط ها و فضاهای مختلف استفاده کرد.

در این بخش به تعدادی از مهمترین محیط ها و فضاهای داخلی و بیرونی که می توان برای تامین روشنایی آن ها از این محصولات استفاده کرد اشاره خواهیم کرد.

این محیط ها شامل:

حیاط

باغ

باغچه

مجتمع ها

انبار

کارخانه ها

تابلوهای تبلیغاتی

ویترین مغازه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *