چراغ خورشیدی فضای بیرون چه نوعی از انواع لامپ های روشنایی است؟ به چه دلیل نام آن ها خورشیدی می باشد؟ و یا به چه دلیلی نام فضای بیرون بر روی این نوع از محصولات روشنایی قرار داده شده است؟

لازم است یادآور شویم که این نوع از چراغ های لامپ روشنایی با استفاده از نور خورشید کار می کنند و مناسب برای تامین نور و روشنایی محوطه های بیرونی هستند.

همچنین باید گفت که برای ساخت این نوع از محصولات لامپ روشنایی از تجهیزات خورشیدی استفاده می شود، بنابراین بر روی آن ها نام خورشیدی قرار داده شده است.

همچنین به دلیل اینکه صفحه خورشیدی که جاذب نور تابشی آفتاب است به قسمت بالایی چراغ متصل است، بنابراین باید در فضای آزاد و مقابل نور تابشی آفتاب نصب شوند.

لازم است یادآور شویم که این نوع از لامپ های چراغ روشنایی از نوع فضای بیرونی و خورشیدی در تعداد بالا تولید می شوند و قیمتی که برای آن ها نیز در نظر گرفته می شود بصورت عمده خواهد بود.

در این نوشته اطلاعات خاص و ویژه ای را از این نوع لامپ های روشنایی سولار در توان ها و مدل های مختلف در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این اطلاعات را در قالب عناوین زیر به شما معرفی خواهیم کرد.

این عناوین شامل:

برای تولید انواع لامپ های روشنایی سولار از نوع فضای بیرونی چه وسایلی مورد نیاز است؟

چراغ های روشنایی از نوع سولار و فضای بیرونی چه موارد مصرفی خواهند داشت؟

 

برای تولید انواع لامپ های روشنایی سولار از نوع فضای بیرونی چه وسایلی مورد نیاز است؟

در این قسمت از نوشته باید بگوییم که برای ساخت چراغ خورشیدی فضای بیرون حتما باید از قطعات و وسایل خورشیدی استفاده کرد. دلیل استفاده از این تجهیزات این است که این محصولات بدون نیاز به کابل کشی و در مناطق دور از برق سراسری بتوانند انرژی لازم برای تامین روشنایی را مهیا سازند.

در این بخش به مهمترین وسایل الکتریکی که برای ساخت این نوع از محصولات سولار خورشیدی مورد نیاز است اشاره خواهیم کرد.

این وسایل الکتریکی خورشیدی شامل:

باتری

صفحه جاذب نور خورشید

شارژر فلشر

بدنه

سیم و کابل

سنسور

ریموت

لامپ کم مصرف

 

 

چراغ خورشیدی فضای بیرونی چه موارد مصرفی خواهد داشت؟

با توجه به نوع ساختاری که این نوع از محصولات روشنایی از نوع چراغ فضای بیرون دارند، می توان از این لامپ های تولیدکننده نور و روشنایی برای تامین روشنایی محوطه های بیرونی استفاده کرد.

در این قسمت به تعدادی از این محوطه ها اشاره خواهیم کرد.

ورودی منازل

باغ

پارکینگ

باغچه

پیاده روها

ورودی شرکت ها

پارک ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *