پکیج خورشیدی عشایری 100 وات از جمله پکیج های مورد نیاز قبلیه عشایرنشین در دشت و صحرا ها می باشد که توسط بهترین معتبر ترین شرکت ها به بازار عرضه می شود.

قیمت این پکیج ها بسیار مناسب بوده و مناسب با توان خرید عشایران محترم می باشد. این پکیج ها که انرژی خورشید را ذخیره و بهینه سازی می کنند در سایر هزینه های عشایران نیز صرفه جویی کرده و از لحاظ اقتصادی نیز مزیت قابل توجهی به شمار می آید.

قیمت پکیج خورشیدی عشایری 100 وات

اجزای تشکیل دهنده پکیج خورشیدی

اجزای تشکیل دهنده پکیج خورشیدی برای استفاده از پکیج خورشیدی نیاز به تخصص خاصی نیست اما خوب است که بدانیم اجزای تشکیل دهنده پکیج های خورشیدی چه چیزهایی هستند.

پکیج های خورشیدی از پنل های خورشیدی، قاب های شیشه ای، سیم های رابط، محافظ کابل، پایه های نگهدارنده، لامپ های ال ای دی و مخزن هایی برای ذخیره انرژی و تبدیل آنها به الکتریسیته تشکیل شده‌اند که بسته به نوع پکیج و ظرفیت آن تعداد این موارد کم یا زیاد می باشد.

اجزای پکیج خورشیدی می توانند پیچیده یا ساده باشند و این بسته به نوع مصرفی است که فرد خریدار در نظر دارد. پکیج های خورشیدی که عشایران استفاده می کنند معمولا از نوع ۱۰۰ وات است و گارانتی چند ساله دارد.

از موارد دیگر تشکیل دهنده کاربردی پکیج های خورشیدی ۱۰۰ وات کابل های یو اس بی و برای شارژ تلفن همراه و تبلت است. پکیج های خورشیدی توسط پایه های نگهدارنده ای به زمین یا محل مورد نظر متصل می شوند تا از جابجایی آنها و تاثیرات بیرونی در امان باشند.

صادرات پکیج خورشیدی عشایری 100 وات

صادرات پکیج خورشیدی عشایری 100 وات پکیج خورشیدی اشعار این سبزوار که توسط بهترین فروشندگان به بازار عرضه می شود به دلیل کیفیت بالایی که دارد متقاضیان زیادی در بازار بین المللی دارد به همین دلیل صادرات پکیج خورشیدی عشایری بسیار موفق است.

با وجود رشد روز افزون پرورش دام در سطح کشور و جهان وجود لوازمی مانند پکیج خورشیدی، بسیار کارآمد و موثر در هزینه ها و وقت عشایر و دامداری می باشد؛ لذا خرید این نوع پکیج ها تقاضای زیادی را در سطح بازار جهانی ایجاد کرده است.

خوشبختانه شرکت‌های معتبر زیادی که خود نیز تولید کننده هستند اقدام به طراحی تولید پکیج های خورشیدی بسیار مناسب مقاوم و مقرون به صرفه کردند که برای صادرات نیز بسیار کارآمد هستند. این شرکت ها علاوه بر خرید و فروش حضوری یا صادرات نیز از طریق سایت خود و با فروش غیر حضوری نیز فعالیت دارند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های معتبر این نوع محصولات مراجعه کرده و از جزئیات و عکس های این محصولات دیدن فرمایید و برای خرید با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *