پکیج خورشیدی قابل حمل ابزاری است که با استفاده از جذب نور خورشید باعث تولید انرژی برق می شود. این نوع از محصولات خورشیدی در محیط هایی که به برق شهری دسترسی نداریم می تواند با کمترین هزینه و به سادگی برق مورد نیاز را تامین کند.

این نوع از سیستم های روشنایی به دلیل کارایی هایی که دارند نسبت به قبل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان گفت که استفاده از آن ها در سراسر جهان افزایش یافته است.

در این بین گفتنی است که کشورهای خاورمیانه از جمله ایران در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته اند بنابراین استفاده از این نوع محصولات روشنایی قابل حمل در کشورهای گرم سیر  و واقع در خاورمیانه همچون کشور ایران مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در این بخش در مورد موارد زیر صحبت خواهد شد.

  1. قطعات مناسب برای ساخت انواع سیستم های روشنایی قابل حمل
  2. بزرگترین سازنده های انواع محصولات روشنایی قابل حمل
  3. مزیت های انواع سیستم های قابل حمل ساخت ایران

 

قطعات مناسب برای ساخت انواع سیستم های قابل حمل

برای ساخت و تولید انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل از قطعات خواص و منحصری استفاده می شود که انتخاب نوع قطعه به کارایی محصول، میزان توان تولیدی محصول، راندمان و همچنین طول عمر و قیمت نهایی یک محصول خورشیدی وابسته است.

در واقع می توان با دقت در ساخت و مدیریت بهتر، قطعات را طور انتخای کرد که سیستم خورشیدی ساخته شده نه تنها دارای کیفیت مناسب باشد بلکه در بازارهای رقابتی داخلی و خارجی دارای قیمت ارزان و مناسبی نیز باشد.

در این بخش به تعدادی از مهمترین قطعات مناسب برای ساخت این نوع از محصولات روشنایی اشاره می کنیم.

  1. پنل مخصوص سولار از جنس پلی کریستال
  2. باتری 12 ولت مخصوص سولار
  3. شارژ کنترلر 12 ولت مخصوص سولار
  4. اینورتر (مبدل) مخصوص سولار
  5. لامپ های دی سی 12 ولت
  6. سوکت های مخصوص شارژ گوشی موبایل

 

بزرگترین سازنده های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شده است، این نوع از سیستم های روشنایی به دلیل مزیت هایی که برای تولید برق دارند بیش از قبل مورد استفاده قرار می گیرند. گفتنی است که این تقاضا در سراسر جهان صورت گرفته است، بنابراین شرکت های زیادی خواهان تولید این نوع از محصولات در سراسر جهان هستند.

لازم به ذکر است که کشورهای آسایی از جمله کشور چین، مالزی، تایوان، کره، هند، ترکیه و حتی کشورمان ایران بزرگترین سازنده های این نوع از سیستم های روشنایی قابل حمل هستند.

 

مزیت های استفاده از سیستم های روشنایی ساخت ایران

همانطور که گفتیم کشورمان ایران یکی از تولیدکننده های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل می با شد. این نوع از محصولات روشنایی ساخت کشورمان مزیت هایی دارند که در این بخش به تعدادی از مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. وزن سبک
  2. حمل راحت
  3. جابه جایی آسان
  4. قیمت مناسب
  5. دارای ضمانت
  6. دارای خدمات پس از فروش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *