پکیج خورشیدی عشایری جزو سیستم های روشنایی خورشیدی هستند که قابلیت ها و مزیت های زیادی دارند. در کشورمان ایران به دلیل وجود گروه های عشایری در سرتاسر نقاط کشور و عدم دسترسی این گروه ها به برق شهری باعث شده است که نیاز به استفاده از انواع محصولات خورشیدی روز به روز افزایش یابد.

گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی با استفاده از نور خورشید و بدون هیچ هزینه ای توانایی تولید انرژی برق را دارند. در واقع این نوع از سیستم های عشایری محصولی قابل حمل و سیار هستند که توانایی تامین برق مورد نیاز مصرف کنندگان را دارند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی توسط کشورهای زیادی تولید می شود که یکی از این کشورها، ایران می باشد.

در این مقاله در مورد موارد زیر صحبت خواهد شد.

  1. ظرفیت تولیدی انواع سیستم های روشنایی عشایری
  2. مزیت های انواع سیستم های روشنایی ساخت ایران
  3. قیمت انواع سیستم های روشنایی ساخت ایران

 

ظرفیت تولیدی انواع سیستم های روشنایی عشایری

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی عشایری در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. طرفیت یک محصول خورشیدی به میزان تولید و راندمان آن محصول بستگی دارد.

هر چه قطعات و تجهیزات استفاده شده توان و ظرفیت تولید بالایی داشته باشد، محصول عشایری تولید شده نیز ظرفیت بالایی داشته و کاربرد های زیادی خواهد داشت.

به عنوان مثال سیستم روشنایی 50 وات که دارای پنل 50 وات است توانایی روشن کردن 6 عدد لامپ 5 وات و همچنین شارژ تلفن همراه را دارد ولی در این بین سیستم روشنایی 100 وات که دارای پنل 100 وات قابلیت روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات کم مصرف به همراه روشن سازی یک عدد تلویزیون LCD را نیز دارد.

بنابراین می توان گفت که هر چه ظرفیت و توان تولیدی پنل یک سیستم روشنایی بالا باشد، کارایی و مزیت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

مزیت های انواع پکیج های خورشیدی عشایری ساخت ایران

همانطور که قبلا اشاره شد، ایران به دلیل داشتن گروه های عشایری در شهرهای مختلف یکی از بزرگترین مصرف کننده های این نوع از سیستم های روشنایی است. بنابراین شرکت های زیادی در داخل ایران اقدام به تولید این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی کرده اند.

در این بخش قصد داریم در مورد مزیت های انواع سیستم های عشایری ساخت ایران صحبت کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. قیمت ارزان
  2. کیفیت مرغوب
  3. قطعات درجه یک
  4. ماندگاری بالا
  5. حمل راحت
  6. راندمان عالی

 

قیمت انواع سیستم های روشنایی ساخت ایران

انواع پکیج های خورشیدی عشایری تولید شده در داخل ایران دارای کیفت و همچنین مدل های متفاوت می باشند که همین امر بر روی قیمت موثر است.

به عنوان مثال:

  1. سیستم روشنایی 10 وات دارای قیمت تقریبی 1,000,000 تومان است.
  2. سیستم روشنایی 20 وات دارای قیمت تقریبی 1,950,000 تومان است.
  3. سیستم روشنایی 30 وات دارای قیمت تقریبی 2,300,000 تومان است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *