پکیج خورشیدی مسافرتی در بازارهای جهانی و داخلی توانسته است در کمتر از 10 سال جایگاه ژنراتورهای سوخت فسیلی را از آن خود کند و با کمترین هزینه و فقط با استفاده از جذب نور تابشی خورشیدی توسط پنل خورشیدی و طی ساز و کارهای فیزیکی و شیمیایی نور تابشی آفتاب را در حداقل زمان ممکن تبدیل به انرژی الکتریسیته کند.

لازم است در این نوشته ذکر کنیم که این نوع از سیستم های تولید برق مجهز به باتری پشتیبانی هستند و انرژی برق تولید شده در طول روز در باتری پشتیبانی ذخیره شده تا در شب هنگام و یا در مواقعی که به برق شهری دسترسی نداریم بتوانیم وسایل برق مورد نظر خود را مورد استفاده قرار دهیم.

امروزه می توان گفت که بازارهای بین المللی توزیع کننده این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق هستند و انواع و مدل های مختلف این محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهند.

دو عنوان زیر مشخص کننده اطلاعات دقیق تر از این نوع محصولات سیستم تولید برق هیتند.

این دو عنوان بصورت زیر معرفی خواهند شد.

تجهیزات اصلی تشکیل دهنده انواع سیستم های ژنراتور تولید برق کدام موارد است؟

قطعات جانبی تشکیل دهنده انواع پکیج های خورشیدی از نوع مسافرتی کدام موارد است؟

 

تجهیزات اصلی تشکیل دهنده انواع سیستم های ژنراتور تولید برق کدام موارد است؟

همانطور که می دانید و قبلا گفته شده است برای داشتن یک پکیج خورشیدی مسافرتی با درجه کیفیت و ماندگاری بالا باید در انتخاب نوع تجهیزات نهایت دقت را داشته باشیم.

با داشتن تجهیزات اصلی با راندمان بالا شاهد این خواهیم بود که سیستم های تولید برق از نوع مسافرتی و خورشیدی که توسط شرکت ها و برندهای داخلی ساخته می شوند، طول عمر و راندمان بسیار بالایی خواهند داشت بطوری که سازندگان داخلی برای اثبات کیفیت بالای محصولات خود، آن ها را به مدت 18 ماه ضمانت می کنند.

در ادامه در مورد تجهیزات اصلی این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق صحبت خواهد شد:

این تجهیزات شامل:

پنل خورشیدی

باتری پشتیبانی

شارژ کنترلر خورشیدی

اینورتر خورشیدی

کابل ضدآب

 

قطعات جانبی تشکیل دهنده انواع پکیج های خورشیدی از نوع مسافرتی کدام موارد است؟

علاوه بر تجهیزات اصلی یک محصول پکیج تولید برق از نوع مسافرتی از تجهیزات جانبی نیز تشکیل شده است تا کارایی محصول بیشتر باشد. در ادامه این قسمت به مهمترین تجهیزات جانبی مورد استفاده در انواع پکج های خورشیدی مسافرتی اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات جانبی شامل موارد زیر خواهد بود:

لامپ LED

آدابتور برق شهری

مبدل فندکی

پروژکتور های DC

یخچال DC

بدنه فلزی

پایه نگهدارنده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *