چراغ خورشیدی وسیله است که با استفاده از نور خورشید انرژی برق لازم برای تامین روشنایی را مهیا می کند. این نوع از محصولات روشنایی در توان های مختلف از 30 وات تا 150 وات در مدل ها و طرح های مختلف و همچنین برندهای متفاوت تولید می شوند. در این بین گفتنی است که انواع سیستم های روشنایی در توان 60 وات نسبت به سایر توان ها، پرکاربردتر هستند و مزایای بسیار زیادی دارند.

گفتنی است که اکثرا شهرداری ها و استانداری ها  برای ایجاد روشنایی و امنیت بزرگراه ها و جاده هایی که از برق سراسری دور هستند و همچنین صرفه جویی در هزینه ها از این محصولات روشنایی در توان های مختلف استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم در مورد عناوین زیر توضیحاتی ارائه دهیم.

این توضیحات شامل:

  1. قطعات الکتریکی مناسب جهت ساخت انواع محصولات روشنایی 60 وات
  2. موارد مصرفی انواع محصولات روشنایی در توان 60 وات
  3. لیست قیمت عمده انواع محصولات روشنایی در توان 60 وات

 

قطعات الکتریکی مناسب جهت ساخت انواع محصولات روشنایی 60 وات

لازم به ذکر است که بدانید قطعات الکتریکی مناسب جهت ساخت انواع چراغ های خورشیدی در توان 60 وات، همگی از تجهیزات خورشیدی هستند. این قطعات با طراحی دقیق متخصصان و مهندسان برای ساخت این نوع از محصولات روشنایی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین دارای درجه کیفیت بسیار بالا هستند.

در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد انواع قطعات الکتریکی مورد استفاده در انواع سیستم های روشنایی در توان 60 وات صحبت کنیم.

این قطعات الکتریکی شامل:

  1. پنل خورشیدی جهت دریافت و جذب نور خورشید
  2. باتری پشتیبانی جهت ذخیره برق تولید شده
  3. لامپ های LED جهت پخش نور
  4. ریموت کنترل جهت تنظیم دستی و خودکار
  5. بدنه ضدآب
  6. پایه نگهدارنده

 

موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی در توان 60 وات

گفتی است که انواع سیستم های روشنایی در توان 60 وات دارای شدت نور بسیار بالایی هستند و در ارتفاع 6 متری قابلیت روشن سازی محیطی در حدود 60 الی 70 متر مربع را دارند. همچنین گفتنی است که این نوع از سیستم های خورشیدی دارای گواهی ضدآب می باشند و بنابراین تحت هر شرایط آب و هوایی می توان از آن استفاده کرد.

در این بخش به چند مورد از موارد مصرفی این نوع از سیستم های روشنایی اشاره می شود.

این موارد مصرفی شامل:

  1. ایجاد روشنایی در بزرگراه ها
  2. ایجاد روشنایی در جاده ها
  3. ایجاد روشنایی در معابر روستایی
  4. ایجاد روشنایی در محوطه دانشگاه
  5. ایجاد روشنایی در محوطه باغ و باغچه

 

لیست قیمت عمده انواع سیستم های روشنایی 60 وات

همانطور که می دانید انواع چراغ های خورشیدی در توان 60 وات دارای مزایا و قابلیت های بسیار بالایی هستند، بنابراین این قابلیت ها باعث شده است تا استفاده از این نوع محصولات افزایش یابد و در پی آن تولید و ساخت آن ها نیز افزایش یابد. بنابراین تولیدکنندگان و سازندگان وارد مرحله تولید انبوه محصول می شوند و در نتیجه لیست قیمت ها بصورت عمده در بازارهای فروش درج می شود.

لازم به ذکر است بدانید که به دلیل نوسان قیمت در بازارهای داخلی نمی توان لیست قیمت عمده لحظه ای در این مقاله قرار داد، پس بنابراین برای دریافت لیست قیمت عمده لحظه ای این نوع از محصولات روشنایی با واحد فروش مجموعه souracell تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *