چراغ خورشیدی همانطور که از نامش پیداست یک نوع سیستم ایجاد روشنایی است که انرژی لازم برای تولید برق و روشنایی را از دریافت و جذب نور خورشید تامین می کند. لازم به ذکر است که بدانید ساز و کار این نوع از محصولات روشنایی بسیار ساده و کارآمد است و نحوه استفاده از آن ها نیز بسیار ساده بوده و نیازی به تخصص خاصی ندارد.

گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی در توان های مختلف و در مدل های مختلف تولید می شوند. باید بدانید که هر چه توان محصول روشنایی بالاتر باشد شدت نور آن بالاتر بوده و مساحت بیشتری را می تواند روشن کند.

در این بین یکی از پر مصرف ترین محصولات روشنایی در توان 30 وات است که در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در خصوص این نوع از محصول ارائه دهیم.

این توضیحات شامل:

  1. مزیت های استفاده از محصولات روشنایی در توان 30 وات
  2. نحوه نصب انواع سیستم های روشنایی در توان 30 وات
  3. معرفی لیست قیمت انواع محصولات روشنایی 30 وات در بازار

 

مزیت استفاده از انواع محصولات روشنایی در توان 30 وات

همانطور که در مقاله ها قبلی به طور مفصل توضیح داده شده است، انواع چراغ های خورشیدی 30 وات دارای مزیت های بسیار زیادی هستند. همین مزیت ها باعث شده است تا استفاده از این نوع محصولات در کمترین زمان در سراسر جهان و در تمامی بازارهای فروش افزایش یابد.

در این بخش قصد داریم به تعدادی از این مزیت ها اشاره کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. قیمت ارزان و مناسب
  2. کیفیت بالا و مطلوب
  3. نصب آسان و راحت
  4. قابلیت نصب تا ارتفاع 8 متری
  5. دارای گواهی ضدآب
  6. دارای 12 ماه ضمانت

 

نحوه نصب چراغ خورشیدی در توان 30 وات

لازم به ذکر است بدانید که در ساخت این نوع از محصولات روشنایی در توان 30 وات از پنل 10 وات و باتری 7 آمپر استفاد می شود. باتری از نوع قلمی است و در داخل چراغ قرار گرفته است و پنل از نوع مونوکریستال است و به قسمت بالایی چراغ متصل شده است. بنابراین این نوع از محصولات روشنایی بسیار سبک وزن هستند و نصب آن ها بسیار راحت خواهد بود.

این نوع از چراغ های روشنایی 30 وات دارای دسته نگهدارنده هستند و به راحتی به پایه 6 الی 8 متری نصب می شود. فقط کافی چراغ مقابل نور مستقیم خورشید باشد و با استفاده از ریموت کنترل سنسور فتوسل آن را نیز فعال کرده باشید، آنگاه این محصول خورشیدی بصورت خودکار با تاریک شدن هوا روشنایی لازم جهت تامین نور برای محوطه را مهیا می سازد.

 

لیست قیمت انواع  محصولات روشنایی 30 وات در بازار

لیست قیمت انواع چراغ های خورشیدی 30 وات با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است. در این بخش قیمت تقریبی بعضی از این محصولات را خواهیم گفت.

این لیست قیمت تقریبی شامل:

  1. قیمت تقریبی محصول روشنایی 30 وات با بدنه پلاستیک تقریبا 950,000 تومان است.
  2. قیمت تقریبی محصول روشنایی 30 وات با بدنه فلزی تقریبا 1,150,000 تومان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *