پروژکتور سولار را می توان لامپ تامین روشنایی معرفی کرد که با استفاده از نور خورشید کار می کند. سازو کار و عملکرد این نوع از لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری بسیار جالب است.

عملکرد این نوع از لامپ های سولار طوری است که توانسته اند در کمترین زمان تمامی بازارهای فروش را در اختیار خود قرار دهند و همین امر باعث شده است تا استفاده از انواع لامپ هایی که با برق شهری یا همان برق 220 ولت کار می کنند نسبت به قبل بسیار کمتر شده است.

این نوع از پروژکتور های سولار امروزه به دلیل اینکه جوابگوی نیاز همه مصرف کننده ها باشد در توان ها و ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

در واقع می توان گفت که توان تولیدی این محصولات 30 وات، 60 وات، 100 وات، 150 وات، 200 وات و 300 وات خواهد بود.

در ادامه به عنوان های زیر اشاره خواهیم کرد تا بتوانبم اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات خورشیدی در اختیار شما قرار دهیم.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی خواهند شد.

قابلیت های انواع پروژکتورهای سولار به چه صورت است؟

موارد مصرفی انواع لامپ های خورشیدی به چه صورت است؟

 

قابلیت های انواع پروژکتورهای سولار به چه صورت است؟

همانطور که می دانید طراحان این نوع از لامپ های خورشیدی تلاش کرده اند تا این نوع از محصولات سولار از نوع پروژکتوری را با بالاترین قابلیت طراحی کند تا بتوانند جایگزین خوبی برای لامپ ها روشنایی باشند که با برق شهری کار می کنند.

بنابراین شاهد این خواهیم بود که قابلیت های این نوع از محصولات لامپ خورشیدی در توان های مختلف از 30 وات تا 300 وات بسیار قابل توجه خواهد بود. قابلیت هایی که می تواند جایگاه بسیار خوبی را برای این محصولات در نظر بگیرد.

قابلیت های این نوع از محصولات لامپ روشنایی را می توان بصورت زیر نام برد:

توانایی ایجاد روشنایی تا 12 ساعت

قابلیت نصب و راه اندازی در ارتفاع 8 متر

نصب راحت

قیمت مناسب

نصب در محیط های سر پوشیده و سر باز

ضمانت 12 ماهه

تنظیم بصورت خودکار

 

 

موارد مصرفی انواع لامپ های خورشیدی به چه صورت است؟

باید یادآوریم شویم که با توجه به قابلیت هایی که در قسمت قبل برای این نوع از پروژکتورهای سولار معرفی کردیم، می توان گفت که این نوع از محصولات لامپ سولار مناسب برای تامین روشنایی محیط های مختلف هستند.

این محیط های مختلف می تواند محیط های سر پوشیده و همچنین محیط های سر باز باشد. بنابراین می توان موارد مصرفی این محصولات را بصورت زیر نام برد:

این لامپ های سولار مناسب هستند برای تامین روشنایی:

انبارها

سوله ها

جاده ها

بزرگراه ها

معابر محلی

پارکینگ ها

کوچه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *