پروژکتور سولار در حال حاضر یکی از بهترین محصولات تولیدکننده نور و روشنایی است که با قابلیت های زیادی در بازارهای تجاری در همه کشورها توزیع می شود. لازم است بگوییم که امروزه این نوع از محصولات تولیدکننده روشنایی از نوع خورشیدی جایگزین سایر لامپ ها روشنایی هستند که با برق 220 ولت کار می کنند.

گفتنی است که انواع پروژکتور های سولار در توان های مختلف امروزه به دلیل قابلیت هایی که دارند توانسته اند به سرعت جایگرزین انواع محصولات روشنایی شوند که به برق شهری متصل می شوند.

قابلیت های لامپ های خورشیدی را می توان بصورت تامین روشنایی در هر زمان، بدون نیاز به سیم کشی، نصب راحت و آسان، تامین روشنایی تا 12 ساعت، گارانتی 12 ماهه و همچنین نصب و راه اندازی سیستم در شرایط آب و هوای بد و حتی بارانی نام برد.

در این مقاله عنوان هایی را معرفی خواهیم کرد که اطلاعات بسیار جامعی را در مورد این نوع از محصولات لامپ روشنایی در اختیار شما خوانندگان قرار می دهند.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی خواهند شد؟

برای ساخت انواع پروژکتور های سولار نیاز به چه تجهیزاتی می باشد؟

انواع لامپ های خورشیدی در چه توان های تولیدی ساخته می شوند؟

 

برای ساخت انواع پروژکتور های سولار نیاز به چه تجهیزاتی می باشد؟

تجهیزات و قطعات الکتریکی یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهند انواع محصولات خورشیدی از نوع پروژکتوری می باشد، باید ذکر شود که این تجهیزات متناسب با ظرفیت و توان تولیدی محصول در نظر گرفته می شود ولی ماهیت کلی این قطعات برای تمامی محصولات در هر توانی یکسان است.

در ادامه به تجهیزات و قطعات الکتریکی مناسب جهت طراحی و ساخت انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان ها و مدل های مختلف خواهیم پرداخت.

تعدادی از مهمترین و کاربردی ترین قطعات را می توان بصورت زیر نام برد:

این قطعات شامل:

پنل سولار

باتری لیتیوم کادمیوم

شارژر فلشر

کابل ضدآب

ریموت کنترل

بدنه آلومینیومی

لامپ های LED

بدنه ضدآب

 

انواع لامپ های خورشیدی در چه توان های تولیدی ساخته می شوند؟

امروزه شاهد این موضوع هستیم که با پیشرفت علم و به کارگیری آن در صنعت شاهد این بوده ایم که انواع پروژکتورهای سولار با توان های متنوع و کیفیت های مطلوب ساخته شده و در بازارهای بین المللی به فروش برسند.

این نوع از محصولات لامپ خورشیدی توسط طراحان در توان های مختلف ساخته می شوند تا جوابگوی نیاز تامین روشنایی تمامی مصرف کننده ها باشد. در اکثر مواقع جنس لامپ ها از نوع LED و یا SMD خواهد بود.

توان های تولیدی این سیستم های تولید روشنایی شامل:

30 وات LED

60 وات LED

100 وات LED

150 وات LED

200 وات LED

300 وات LED

400 وات LED

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *