پرژکتور خورشیدی نوعی چراغ روشنایی است که انرژی مورد نیاز خود را توسط جذب نور خورشید بدست می آورد و زیر مجموعه محصولات خورشیدی دسته بندی می شود. این نوع از محصولات روشنایی در توان های متفاوت از 10 وات تا 400 وات تولید می شوند.

در این بین بعضی از این چراغ های روشنایی خورشیدی در توان های 30 وات تولید می شوند که دارای مزایای زیادی هستند. گفتنی است که از این نوع محصولات روشنایی می توان در محیط های مختلف برای روشنایی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که به دلیل دارا بودن این نوع از چراغ های روشنایی به باتری و ذخیره انرزی در آن می توان از آن ها در هر شرایطی برای ایجاد روشنایی استفاده کرد.

در این مقاله در مورد موارد زیر توضیح داده خواهد شده تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

  1. تجهیزات استفاده شده در انواع چراغ های روشنایی
  2. قیمت انواع چراغ های روشنایی 30 وات
  3. دلایل قیمت ارزان انواع چراغ روشنایی 30 وات

 

تجهیزات استفاده شده در انواع چراغ های روشنایی

برای ساخت انواع پرژکتورهای خورشیدی از تجهیزات منحصری استفاده می شود. لازم به ذکر است که تجهیزات مورد استفاده بستگی به میزان توان تولیدی و شدت روشنایی محصول خورشیدی دارد. هر چه توان تولیدی بالاتر رود، شدت نور بیشتر بوده و باید از تجهیزاتی با ظرفیت بالاتر استفاده کرد.

در واقع می توان در این بخش بصورت کلی در مورد تجهیزات مورد نیاز در این نوع چراغ های روشنایی صحبت کرد.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل در توان های مختلف
  2. باتری لیتیومی در جریان های مختلف
  3. شارژ کنترلر PWM
  4.  پرژکتورهای 12 ولت دی سی
  5. کابل ضد آب
  6. پایه نگهدارنده

 

قیمت انواع پرژکتور خورشیدی در توان 30 وات

این نوع از محصولات روشنایی جزو چراغ های روشنایی دسته بندی می شوند که به دلیل ساز و کار راحت و آسان و همچنین به دلیل کارایی هایی که دارد و قیمت ارزان و مناسب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

گفتنی است که قیمت بعد از کیفیت مهمترین عامل در فروش یک محصول است. بنابراین تولیدکنندگان علاوه بر اینکه محصولی باکیفیت تولید می کنند باید قیمت ارزان نیز داشته باشد.

بطور کلی می توان گفت قیمت انواع چراغ های روشنایی در توان 30 وات تقریبا 950,000 تومان خواهد بود. البته کیفیت و نوع برند بر روی قیمت نهایی موثر است.

 

دلایل قیمت ارزان انواع چراغ روشنایی در توان 30 وات

این نوع از پرژکتور های خورشیدی دارای قابلیت های زیادی هستند، یکی از مهمترین قابلیت ها تامین روشنایی در شب هنگام و حتی در شرایط آب و هوای ابری است. بنابراین استفاده از آن ها افزایش یافته که این امر می تواند بر روی قیمت موثر باشد.

در این بخش به چند دلیل عمده که باعث ارزان بودن قیمت این نوع از محصولات خورشیدی می شود اشاره می کنیم.

  1. نوع برند
  2. کیفیت قطعات
  3. کیفیت در ساخت
  4. میزان تولید
  5. میزان فروش
  6. نوسان قیمت در بازار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *