پکیج خورشیدی در انواع مختلف و همچنین در توان های مختلف تولید می شود. در این بین یکی از پرکاربردترین آن ها، سیستم های روشنایی از نوع دو لامپه است. این نوع از محصولات روشنایی دو لامپه در توان های 10 وات و یا 20 وات تولید می شوند.

گفتنی است که به دلیل مزایا و قابلیت هایی که این نوع از محصولات دارند، میزان استفاده از آن ها امروزه رو به گسترش است و افراد زیادی خواهان استفاده از این نوع محصولات خورشیدی هستند. می توان گفت که کشورهای زیادی وارد زمینه تولید انواع پکیج های روشنایی شده اند که بزرگترین و معروف ترین آن ها کشورهای ایران و چین هستند.

در این مقاله کوتاه بصورت مختصر در مورد موارد زیر صحبت می شود.

این موارد شامل:

  1. ویژگی های انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه ساخت ایران
  2. معرفی قابلیت های انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه
  3. معرفی لیست قیمت انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه ساخت ایران

 

معرفی ویژگی های انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه

لازم به ذکر است که بدانید به دلیل موقعیت جغرافیای ایران و شدت تابش نور خورشید، کشورمان ایران بهترین موقعیت را برای استفاده از انواع پکیج های خورشیدی در مدل های مختلف مخصوصا از نوع دو لامپه را دارد.

بنابراین با توجه به افزایش تقاضا و مصرف این نوع از محصول در بازاهای تجاری، شرکت های زیادی تصمیم گرفتند وارد مرحله تولید این نوع از محصولات در داخل کشور شوند.

گفتنی است که ساخت انواع پکیج های روشنایی دو لامپه ساخت متخصصان و مهندسان ایرانی در داخل کشور ویژگی ها و مزایای منحصر به خود را دارد. در این بخش از مقاله قصد داریم به تعدادی از این ویژگی های این نوع از محصولات روشنایی ساخت شرکت های ایرانی اشاره کنیم.

این ویژگی ها شامل:

  1. قیمت ارزان و مناسب
  2. کیفیت بالا و مطلوب
  3. ماندگاری و طول عمر بالا
  4. استفاده از قطعات الکتریکی درجه یک
  5. سبکی وزن
  6. حمل و جابه جایی آسان

 

معرفی قابلیت های پکیج خورشیدی از نوع دو لامپه

لازم به دکر است که در ساخت انواع سیستم های روشنایی از نوع دو لامپه از تجهیزات خاصی استفاده شده است. استفاده از همین تجهیزات الکتریکی منحصر باعث شده است تا این نوع از محصولات روشنایی دارای قابلیت های زیادی باشند.

در این بخش از مقاله قصد داریم به تعدادی از این قابلیت ها اشاره کنیم.

این قابلیت ها شامل:

  1. ابعاد کوچک
  2. حمل آسان
  3. بدون نیاز به سیم کشی
  4. ایجاد روشنایی در مناطق دور از برق سراسری
  5. ضمانت یک ساله
  6. خدمات پس از فروش

 

معرفی لیست قیمت انواع سیستم روشنایی دو لامپه ساخت ایران

همانطور که می دانید انواع پکیج های خورشیدی ساخت شرکت های ایرانی علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت ارزان نیز می باشند. در این بخش می توان یک  لیست قیمت تقریبی 2,100,000 تومان تا 2,300,000 تومان برای این نوع از محصولات ساخت ایران در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *