پکیج خورشیدی عشایری همانطور که از نامش مشخص است یک وسیله تامین نور و روشنایی است که انرژی لازم را از نور خورشید دریافت می کند و طی فرایندهایی این نور جدب شده تابشی را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند.

این نوع از سیستم های روشنایی بسیار سبک وزن هستند و قابلیت حمل و جابه جایی راحت را دارند، بنابراین عشایران که در تمام فصول در حال کوچ هستند و در مناطقی در حال ییلاق و قشلاق هستند که به برق سراسری دسترسی ندارند و نمی توانند از سیستم های برق سراسری استفاده کنند، بنابراین در این بین بهترین گزینه استفاه از محصولات روشنایی خورشیدی عشایری است که با کمترین هزینه و بدون نیاز به سیم کشی می تواند انرژی برق لازم را تامین کند.

در این مقاله بصورت کوتاه در مورد موضاعات زیر صحبت خواهد شد.

این موضوعات شامل:

  1. قطعات الکتریکی مناسب جهت ساخت انواع محصولات روشنایی عشایری از نوع دو لامپه
  2. ویژگی های مهم استفاده از انواع محصولات روشنایی عشایری از نوع دو لامپه
  3. لیست قیمت تقریبی انواع محصولات روشنایی عشایری از نوع دو لامپه

 

معرفی قطعات الکتریکی مناسب برای انواع سیستم روشنایی عشایری دو لامپه

همانطور که می دانید انواع پکیج های خورشیدی عشایری از نوع دو لامپه از قطعات خاص و منحصری ساخته شده اند. در واقع می توان به طور کلی به این موضوع اشاره کرد که هر محصول روشنایی قطعات مخصوص به خود را دارد که باعث افزایش عملکرد و طول عمر آن محصول خواهد بود.

در این بین هر چه کیفیت و ماندگاری قطعات بالا باشد، در نتیجه کیفیت و ماندگاری نهایی یک محصول روشنایی نیز بالا خواهد بود، بنابراین باید در انتخاب قطعات، بیشترین دقت را داشت.

در این بخش از مقاله در مورد مهمترین قطعات الکتریکی مناسب جهت ساخت انواع سیستم های روشنایی دو لامپه از نوع عشایری می پردازیم.

این قطعات الکتریکی شامل:

  1. پنل خورشیدی جهت جدب نور خورشید
  2. باتری پشتیبانی برای ذخیره انرژی برق تولید شده
  3. شارژکنترلر جهت کنترل میزان شارژ و دشارژ سیستم
  4. لامپ های کم مصرف از نوع LED
  5. سوکت جهت شارژ تلفن همراه

 

معرفی ویژگی های انواع پکیج خورشیدی عشایری از نوع دو لامپه

همانطور که در مقاله های قبل گفته شده است، این نوع از سیستم های روشنایی دو لامپه دارای ویژگی های بسیار بارزی هستند که توجه به همین ویژگی ها باعث شده تا استفاده از آن ها در تمامی بازارهای جهانی افزایش یابد.

در این بخش به تعدادی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

این ویژگی ها شامل:

  1. نصب و راه اندازی راحت و آسان
  2. تامین روشنایی با کمترین هزینه
  3. بدون نیاز به کابل کشی
  4. جابه جایی راحت
  5. ضمانت 12 ماهه
  6. خدمات پس از فروش

 

لیست قیمت انواع سیستم های روشنایی دو لامپه از نوع عشایری

امروزه لیست قیمت همچون کیفیت برای اکثر مشتریان و خریاران یک گزینه بسیار مهم است. خریداران انتطار دارند تا لیست قیمت دقیق و بروزرسانی شده نیز در اختیار آن ها قرار گیرد.

در این بین به دلیل نوسان قیمت ارز در بازارهای تجاری داخلی امکان قرار ادن لیست قیمت بروزرسانی شده از انواع پکیج های خورشیدی عشایری در این مقاله میسر نیست و خریداران و مشتریان بایستی برای دریافت لیست قیمت جدید و دقیق با واحد فروش شرکت Souracell تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *