نورافکن خورشیدی را می توان نوعی چراغ تامین کننده نور در نظر گرفت که قادر است با کمترین هزینه روشنایی را در شب تامین کند.

 

چراغ نورافکن خورشیدی

ابتدا می گوییم که چراغ نورافکن خورشیدی یکی از جدیدترین نسل لامپ های تولید کننده روشنایی است که بر خلاف لامپ های معمولی قادر است در مناطق دور از برق سراسری و فقط با دریافت نور تابشی خورشید نیز نور و روشنایی مورد نیاز در شب را تامین کند.

این نوع از محصولات دارای تنوع زیادی هستند که در این قسمت از نوشته انواع این محصولات را بر اساس نوع ساختار و نوع عملکرد معرفی خواهیم کرد.

انواع این نوع از لامپ های سولار بصورت زیر مشخص خواهد شد.

چراغ های روشنایی از نوع پروژکتوری با لامپ led

پروژکتور های سولار روشنایی با لامپ smd

سیستم های روشنایی از نوع سولار با لامپ cob

لامپ های سولار روشنایی مجهز به سنسور فتوسل

چراغ های سولار روشنایی با گواهی ضدآب ip66

 

نورافکن خورشیدی 30 وات

در قسمت قبل در مورد انواع چراغ های روشنایی سولار بر اساس تنوع در نوع ساختار توضیحاتی را ارئه دادیم. در این قسمت یادآور خواهیم شد که تنوع در این نوع از محصولات نیز می تواند شامل تنوع در توان تولیدی این نوع از محصولات باشد .

یکی از پرمصرف ترین انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار را می توان به انواع نورافکن های خورشیدی در توان 30 وات مرتبط دانست.

گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی در توان 30 وات در بازارهای تجاری داخل کشور قیمت تقریبی و ارزان 1.350.000 تومان را دارند. البته این قیمت قرار داده شده در این نوشته بصورت تقریبی است و ممکن است با نوسان قیمت در بازار نیز تغییر کند.

همچنین این نوع از پروژکتور های خورشیدی در توان 30 وات کاربردهای متنوعی دارد که بصورت زیر معرفی خواهد شد.

نصب تا ارتفاع 3 متری

تامین روشنایی تا 10 ساعت

راه اندازی در فضای بیرون

دارای کابل 3 متری

تامین روشنایی محوطه 25 متری

داری ضمانت 12 ماهه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *