لامپ خورشیدی از نوع سیار یک سیستم سولار است که کارایی ها و قابلیت های زیادی دارد و در بازارهای تجاری داخلی قیمت ارزان دارد.

 

لامپ خورشیدی سیار

لازم است بگوییم که لامپ خورشیدی از نوع سیار به این دلیل با این نام در بازارهای داخلی به فروش می رسد که قابلیت حمل و جابه جایی را دارد، در نتیجه این محصولات باید وزن سبکی داشته باشند.

این نوع از سیستم های سولار از نوع سیار کارایی های متفاوتی دارند که در اغلب موارد این کارایی های برای تامین روشنایی و همچنین شارژ تلفن همراه می باشد.

برای ساخت انواع سیستم های سولار از نوع سیار نیاز به تجهیزات الکتریکی داریم و برای اینکه این نوع از سیستم ها عملکرد و کارایی مطلوبی داشته باشند در نتیجه باید ظرفیت تجهیزات الکتریکی متناسب با ظرفیت سیستم تولیدی باشد.

در این قسمت قصد داریم تا تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در دستگاه های سولار از نوع سیار را مشخص کنیم. این تجهیزات بصورت زیر مشخص خواهند شد.

پنل

کابل پنل

باتری

مبدل فندکی

شارژ کنترلر

آدابتور برق شهری

اینورتر

 

قیمت لامپ خورشیدی سولار

موضوع مهمی که قصد داریم در این قسمت در مورد آن صحبت کنیم قیمت انواع لامپ خورشیدی از نوع سیار است. لازم به ذکر است که عوامل مختلفی بر روی قیمت این نوع از سیستم های سولار سیار تاثیر می گذارند.

این عوامل شامل موارد زیر خواهد بود.

توان تولیدی

نوع تجهیزات مصرفی

شرکت سازنده

خدمات پس از فروش

نوع طراحی

قابلیت ها

باید یادآوری کنیم که این نوع از سیستم های سولار از نوع سیار در بازارهای تجاری داخلی با قیمت تقریبی 2.300.000 تومان تا 6.800.000 تومان به فروش می رسند.

البته باید گفت که به دلیل وجود نوسان در بازارهای تجاری داخل کشور قیمت های گفته شده در این نوشته تقریبی است و برای دریافت قیمت دقیق این نوع از محصولات سولار از نوع سیار با مشاوران فروش باید تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *