پروژکتور خورشیدی در توان های مختلف و انواع متنوع طراحی و تولید می شود که توان 200 وات آن در بازار های داخلی قیمت ارانی دارد.

 

پروژکتور برق خورشیدی

در قسمت اول توضیحات کلی در مورد انواع پروژکتور های خورشیدی در اختیار شما قرار می دهیم و در قسمت های بعدی در مورد توان تولیدی این محصولات در توان 200 وات صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که پروژکتور های خورشیدی یک نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی هستند که با استفاده از پنل خورشیدی نور تابشی آفتاب را جذب کرده و به برق 12 ولت تبدیل می کند. این برق تولید شده در باتری پشتیبانی ذخیره می شود و در شب نیز روشنایی مورد نیاز را تامین می کنند.

شرکت های زیادی سازنده این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی از نوع سولار هستند و بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان در سرتاسر جهان ترجیح می دهند تا برای تامین روشنایی محوطه های فضای داخلی و فضای بیرونی از این نوع چراغ های روشنایی خورشیدی استفاده کنند.

با توجه به اینکه تولید نور و روشنایی توسط این نوع از محصولات بسیار ساده و راحت است و همچنین نصب و راه اندازی آن ها راحت بوده در نتیجه می توان توان های مختلف این نوع از سیستم های تولید کننده نور و روشنایی از نوع خورشیدی و پروژکتوری را برای محیط های مختلف استفاده کرد.

محیط هایی که جهت استفاده از این لامپ های روشنایی سولار مناسب هستند شامل محیط های زیر خواهد بود.

انبار

سوله

ورودی منازل

پارکینگ

سردر طلافروشی ها

بیلبوردهای تبلیغاتی

پارک ها

محوطه حیاط

 

پروژکتور خورشیدی 200 وات

همانطور که گفتیم انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند. توان های تولیدی که برای این نوع از محصولات می توان در نظر گرفت بصورت زیر معرفی خواهند شد.

چراغ های سولار 10 وات

لامپ های روشنایی 30 وات

پروژکتور های سولار 60 وات

چراغ های روشنایی 100 وات

دستگاه های روشنایی 150 وات

سیستم های سولار روشنایی 200 وات

لازم به ذکر است که بگوییم انواع پروژکتورهای تولید روشنایی در توان 200 وات یکی از پرتوان ترین و پرنورترین انواع این محصولات هستند و با قابلیت های زیادی تولید می شوند.

قابلیت هایی که این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی در توان 200 وات دارند به گونه ای است که امروزه استفاده از آن ها در سراسر جهان مخصوصا در مناطقی که افراد به برق شهری دسترسی ندارند و یا امکان سیم کشی مهیا نیست بیشتر استفاده می شود.

در این قسمت می خواهیم به قابلیت های بارز انواع دستگاه های تولید کننده نور و روشنایی توان توان 200 وات اشاره کنیم. گفتنی است که کارایی های این محصولات بسیار متنوع بوده و می توانیم تعدادی از مهمترین آن ها را معرفی کنیم.

این قابلیت ها بصورت زیر معرفی می شوند.

نصب تا ارتفاع 10 متر

راه اندازی بدون نیاز به تخصص

تولید روشنایی با هزینه کم

قابلیت ذخیره انرژی به مدت طولانی

امکان شارژ سیستم در 5 ساعت طول روز

قابلیت تولید روشنایی تا 12 ساعت

نصب در شرایط بارانی و برفی

راه اندازی در مناطق دور از برق سراسری

 

قیمت پروژکتور خورشیدی 200 وات

دو قسمت قبل بصورت کلی در مورد این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی و همچنین بصورت جزئی در مورد سیستم های روشنایی سولار در توان 200 وات توضیحاتی را ارئه داد.

در این قسمت قصد داریم در مورد انواع این نوع از سیستم های تولید کننده روشنایی و همچنین قیمت های این نوع از محصولات صحبت کنیم.

قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کرد که انواع این نوع از پروژکتور های خورشیدی در توان 200 وات بسیار متنوع است و همچنین یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت این نوع از محصولات نیز توان تولیدی و همچنین نوع ساختار خواهد بود.

همچنین باید گفت که قیمت های ارائه شده در این مقاله به دلیل نوسان قیمت در بازار بصورت تقریبی است.

انواع این نوع از سیستم های تولید کننده روشنایی در توان 200 وات شامل:

چراغ های روشنایی 200 واتی مجهز به سنسور فتوسل

لامپ های سولار 200 واتی با بدنه آلومینیومی

محصولات روشنایی 200 واتی دارای گواهی ضدآب

سیستم های روشنایی 200 واتی با لامپ led

چراغ های روشنایی 200 واتی با لامپ smd

همچنین می توان گفت که این نوع از چراغ های سولار روشنایی در توان 200 وات در بازارهای داخلی قیمت تقریبی بین 1.980.000 تومان تا 2.350.0000 تومان خواهند داشت که با توجه به نوع ساختار و کیفیت نیز این قیمت متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *