پکیج خورشیدی عشایری در کیفیت های متفاوت توسط شرکت های مختلف تولید می شود. گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری جزو محصولات روشنایی خورشیدی می باشند. به دلیل کارایی های بالایی که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دارند، استقبال فراوانی از آن ها صورت گرفته و تقریبا می توان گفت که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به افزایش استفاده از این نوع پکیج های خورشیدی، شرکت های زیادی در سراسر جهان در تلاش هستند تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را ساخته و در بازارهای فروش توزیع کنند.

به هر حال نکته ای که برای خریداران بسیار مهم است این است که محصول خورشیدی ساخته شده علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسب و ارزان باشد.

در این بخش قصد داریم در مورد عوامل موثر بر لیست قیمت انواع پکیج های خورشیدی و همچنین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع از سیستم های روشنایی صحبت کنیم.

 

عوامل موثر بر لیست قیمت انواع پکیج خورشیدی عشایری

همانطور که در بخش مقدمه گفته شده است، خریداران و مشتریان انتظار دارند که محصول تولید شده علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی نیز داشته باشد. در این بین کشورهای زیادی در تلاش هستند تا این نوع از محصولات را با کیفیت بالا و مطلوب تولید کنند و در بازارهای رقابتی به فروش برسانند.

لازم به ذکر است که دو کشور چین و ایران بزرگترین سازنده های پکیج های خورشیدی از نوع عشایری هستند. گفتنی پکیج های عشایری ساخت داخل دارای کارایی بالایی یوده و از تجهیزات خورشیدی بسیار باکیفیت و مطلوب ساخته شده و قابلیت رقابت با محصولات خورشیدی چینی را دارد.

در این بخش به چند مورد از عوامل موثر بر لیست قیمت انواع پکیج خورشیدی از نوع عشایری می پردازیم.

این عوامل موثر شامل:

  1. کیفیت تجهیزات استفاده شده
  2. میزان کارایی و قابلیت محصول
  3. میزان توان تولیدی محصول
  4. کشور سازنده محصول
  5. طول عمر و ماندگاری محصول
  6. ضمانت و خدمات پس از فروش

 

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی عشایری

همانطور که در بخش قبل گفته شد، کیفیت تجهیزات مورد استفاده بر کیفیت محصول و در نتیجه بر روی لیست قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. برای داشتن یک محصول خورشیدی با کیفیت بالا بایستی از تجهیزات درجه یک و کیفیت عالی استفاده شود.

در این بخش قصد داریم به طور کلی تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های عشایری خورشیدی را نام ببریم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی از نوع مونوکریستال و یا پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی از نوع سیلد اسید
  3. شارژکنترلر خورشیدی
  4. اینورتر خورشیدی
  5. کابل ضدآب
  6. باکس فلزی
  7. پایه نگهدارنده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *