پروژکتور خورشیدی جدیدترین چراغ روشنایی است که انواع مختلفی نیز دارد. این لامپ های تولید روشنایی با قیمت مناسبی طراحی و تولید می شوند.

 

انواع پروژکتور خورشیدی

همانطور که قبلا توضیح دادیم سیستم پروژکتور خورشیدی یک مدل از جدیدترین لامپ های روشنایی است. بر خلاف لامپ های معمولی که برای تامین روشنایی به برق 220 ولت نیاز دارند این نوع از چراغ های سولار می توانند با استفاده از دریافت نور خورشید در طول روز روشنایی مورد نظر در طول شب را مهیا سازند در نتیجه در بازارهای تجاری با نام پروژکتورهای خورشیدی شناخته شده اند.

این نوع از سیستم های چراغ سولار یک دستگاه پرکاربرد هستند که مزیت های زیادی دارند و توانسته اند در کمترین زمان ممکن با مزیت ها و قابلیت های قابل توجهی را در بازارهای رقابتی داخلی و خارجی جایگاه ویژه ای را بدست آورند.

می توان گفت که مزیت این نوع از لامپ های سولار شامل:

انواع لامپ های سولار نصب راحتی دارند.

لامپ های سولار قادرند تا 12 ساعت روشنایی را تولید کنند.

چراغ های تولید نور با گواهی ضدآب ساخته می شوند.

این نوع از لامپ های خورشیدی امکان نصب در فضای بیرونی را دارند.

انواع چراغ های سولار قابلیت نصب در فضای درونی را دارند.

باید بگوییم که این نوع از لامپ های سولار دارای انواع مختلفی هستند بنابراین تمامی افراد می توانند از اان نوع لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی و سولار برای تامین روشنایی شب استفاده کنند.

تنوع لامپ های سولار را می توان بصورت زیر مشخص کرد.

تنوع این محصولات شامل:

توان تولید

نوع ساختار

تجهیزات مورد استفاده

شرکت سازنده

قابلیت

خدمات پس از فروش

می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که مهمترین تنوع این محصولات چراغ تولید کننده روشنایی شامل تنوع بر اساس توان تولیدی و همچنین تنوع بر اساس نوع ساختار خواهد بود.

 

پروژکتور خورشیدی فتوسل دار

همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شد، پروژکتور های خورشیدی دارای انواع و مدل های مختلف هستند و یکی از مهمترین دسته بندی هایی که می توان برای آن ها در نظر گرفت دسته بندی بر اساس نوع ساختار است.

می توان گفت که یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ های سولار همان لامپ های تولید نور فتوسل دار هستند که توانسته اند به سرعت در بازارهای رقابتی جایگاه خوبی را بدست آورند. در واقع می توان گفت داشتن فتوسل برای چراغ های سولار یک مزیت مهم به شمار می آید. باید بدانید که منظور از سیستم های چراغ سولار فتوسل دار این است چراغ های سولار مجهز به سنسور نور هستند.

انواع لامپ های تولید نور و روشنایی که مجهز به فتوسل نیستند باید بصورت دستی در شب روشن و در روز خاموش شوند ولی با قرار دادن فتوسل بر روی این نوع از چراغ های سولار این نوع از لامپ ها بصورت خودکار با غروب آفتاب روشن شده و با طلوع آفتاب خاموش می شوند.

لازم است بگوویم که این نوع از چراغ های تولید روشنایی فتوسل دار خود دارای زیر مجموعه های مختلفی هستند که می توانیم به تعدادی از آن ها اشاره کنیم.

انواع چراغ های سولار فتوسل دار شامل:

لامپ خورشیدی فتوسل دار با بدنه فلزی

چراغ سولار فتوسل دار با بدنه پلاستیک

لامپ تولید نور فتوسل دار با لامپ LED

چراغ خورشیدی فتوسل دار با لامپ SMD

لامپ سولار فتوسل دار با لامپ COB

 

پروژکتور خورشیدی ال ای دی

نوع دیگر انواع چراغ های سولار را می توان پروژکتور های خورشیدی از نوع ال ای دی معرفی کرد. لازم است بدانید که بهترین نوع چراغ های تولید نور همین پروژکتور های سولار ال ای دی هستند که قابلیت نصب و راه اندازی در ارتفاع بالا، شرایط باران و حتی هوای مه آلود را دارند.

در واقع انواع چراغ های تولیدکننده نور و روشنایی از نوع ل ای دی در شرایط خاص پراکندگی نور ندارند و به خوبی می توانند نور مورد نیاز را در شب به مدت طولانی تامین کنند.

لازم است یادآوری کنیم که این نوع از لامپ های سولار از نوع ال ای دی خود نیز دسته بندی خاصی دارند و این دسته بندی در اغلب موارد بر اساس توان تولیدی خواهد بود.

قصد داریم تا در این قسمت از مقاله به توان های تولیدی انواع چراغ های سولار از نوع ال ای دی اشاره کنیم. البته باید بدانیم که این نوع از محصولات تولیدکننده نور و روشنایی از نوع ال ای دی در هر توانی که باشند دارای مزیت های زیادی خواهند بود.

مهمترین مزیت هایی که می توان برای این نوع از سیستم های چراغ سولار ال ای دی در نظر گرفت شامل:

تولید شده با گواهی ضدآب

قابل نصب در ارتفاع بیش از 8 متر

امکان نصب در شرایط بارانی

قابلیت نصب در فضای درونی

امکان نصب در فضای بیرونی

توان های تولیدی لامپ های سولار از نوع ال ای شامل موارد زیر خواهد بود.

چراغ سولار 10 واتی

لامپ خورشیدی 20 واتی

دستگاه روشنایی 30 واتی

چراغ خورشیدی 60 واتی

لامپ سولار 100 واتی

سیستم سولار 150 واتی

دستگاه روشنایی 200 واتی

چراغ سولار 300 واتی

لامپ سولار 400 واتی

سیستم روشنایی 600 واتی

 

پروژکتور خورشیدی قیمت

قیمت انواع پروژکتور های خورشیدی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی که روی قیمت این نوع از چراغ های تولید نور و روشنایی تاثیر می گذارد نیز شامل موارد زیر است.

توان تولید

شرکت سازنده

بازار رقابتی

نوع ساختار

طراحی

قابلیت

طول عمر

برند محصول

خریداران انتظار دارند تا محصول تولیدکننده نور و روشنایی از نوع سولار علاوه بر این که قابلیت بالایی داشته باشد بلکه قیمت مناسب و ارزان نیز داشته باشد. وجود بازارهای رقابتی باعث شده است تا سازندگان تلاش کنند علاوه بر کاهش قیمت نهایی سیستم، چراغ های روشنایی تولید شده از نوع سولار طول عمر و کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

به هر حال بعد از کیفیت موضوعی که خریداران به آن توجه می کنند مسلما قیمت خواهد بود. همچنین خریداران انتظار دارند تا قیمت های ارائه شده برای آن ها در بازارهای تجاری بصورت قیمت عمده باشد.

در ادامه این قسمت از نوشته قصد داریم تا در مورد قیمت نهایی این نوع از لامپ های تولیدکننده روشنایی از نوع سولار و فتوسل دار صحبت کنیم. قیمت های ارائه شده بر اساس توان تولیدی این نوع از سیستم ها خواهد بود.

چراغ های سولار 10 وات: 950.000 تومان

لامپ خورشیدی 30 وات: 1.290.000 تومان

محصول تولید روشنایی 60 وات: 1.590.000 تومان

چراغ تولید نور 100 وات: 1.960.000 تومان

لامپ سولار 150 وات: 2.400.000 تومان

سیستم تولید نور 200 وات: 2.650.000 تومان

لامپ سولار 300 وات: 3.300.000 تومان

چراغ سولار 400 وات: 3.500.000 تومان

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *