فروش پروژکتور خورشیدی در تمامی توان ها مخصوصا در توان 30 وات امروزه نسبت به قبل افزایش یافته است. تمامی انواع پروژکتورهای خورشیدی قابلیت های زیادی و کاربردی دارند ولی انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات نسبت به سایر توان ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات دارای شدت نور بسیار عالی هستند به طوری که در ارتفاع بین 6 تا 8 متری قادر به روشن سازی مساحتی در حدود 40 متر مربع می باشند. گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی قابلیت نصب در ارتفاع 4 تا 8 متری را دارند ولی بهترین ارتفاع، 6 متر تا 8 متر می باشد و انواع پروژکتورهای خورشیدی در ارتفاع بیشتر از 8 متر دچار پراکندگی نور می شوند.

انواع پروژکتورهای خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و به دلیل کارایی هایی که دارند یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات رونشایی خورشیدی هستند. که همین امر باعث افزایش واردات انواع محصولات روشنایی خورشیدی به داخل کشور می شود.

در این مقاله کوتاه و مختصر قصد داریم در مورد قابلیت های انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات و همچنین موارد مصرفی آن ها صحبت کنیم. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

معرفی قابلت های انواع پروژکتور خورشیدی در توان 30 وات

همانطور که در بخش مقدمه این مقاله اشاره شد، به دلیل قابلیت های فراوان انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات، این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی نسبت به سایر محصولات خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. گفتنی است که توجه به انواع قابلت ها و کارایی های محصولات روشنایی خورشیدی باعث می شود تا در انتخاب محصول دقت بیشتری داشته باشیم و بهترین و باکیفیت ترین محصول خورشیدی را خریداری کنیم.

در این بخش قصد داریم در مورد مهمترین قابلیت انواع پروژکتورهای خورشیدی 30 وات صحبت کنیم.

این قابلیت ها شامل:

  1. استفاده از پنل پلی کریستال
  2. استفاده از باتری لیتیومی
  3. قابلیت ضدآب
  4. قابلیت ضدگرد و غبار
  5. دارای نشانگر میزان شارژ
  6. دارای مقاومت عایقی ip66 و ip67
  7. دارای ریموت کنترل
  8. دارای 12 ماه ضمانت

 

معرفی موارد کاربردی انواع پروژکتور خورشیدی در توان 30 وات

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، انواع پروژکتورهای خورشیدی خاصیت ضدآب دارند، بنابراین می توان از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در محیط هایی با شرایط بد آب و هوایی مثل شرایط برفی و بارندگی نیز استفاده کرد. همچنین این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دارای کابل ضدآب به طول تقریبا 5 متر هستند بنابراین می توان از آن ها در فضای باز و همچنین در فضای بسته استفاده کرد.

در این بخش به تعدادی از این موارد کاربردی اشاره می شود.

انواع پروژکتور های خورشیدی 30 وات مناسب هستند برای:

  1. محوطه باغ و باغچه
  2. محوطه حیاط
  3. محوطه پارک ها
  4. محوطه پارکینگ
  5. محوطه سوله و انبار
  6. ورودی منازل و شرکت ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *