فروش چراغ خورشیدی خیابانی به صورت عمده امروزه در تمامی بازارهای تجاری در سراسر جهان افزایش یافته است. انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی دارای قابلیت ها و کارایی های فراوانی هستند که باعث شده تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی نسبت به قبل بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در طرح ها و مدل های مختلف توسط شرکت های آسیایی شرقی به ویژه شرکت های مستقر در کشور چین در رده کیفیت و قیمت متفاوت به صورت عمده و انبوه تولید می شود. لازم به ذکر است که تولید عمده و انبوه به دلیل استفاده بیش از اندازه و استقبال فراوان صورت می گیرد که همین امر باعث می شود تا قیمت نهایی این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی کاهش یافته و انواع چراغ های خورشیدی در تمامی بازارهای تجاری با قیمت ارزان توزیع شوند.

در این مقاله به صورت کوتاه و مختصر قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی و همچنین انواع این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. مار را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

معرفی انواع تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در چراغ خورشیدی خیابانی

همانطور که در بخش مقاله اشاره شد، چراغ های خورشیدی به دلیل قابلیت هایی که دارند نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین اکثر شرکت های سازنده این نوع از محصولات خورشیدی در تلاش هستند تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات روشنایی خورشیدی را وارد بازارهای تجاری کنند.

گفتنی است که کیفیت تجهیزات خورشیدی استفاده شده در کیفیت و ماندگاری انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی تاثیرگذار  است، به طوری که برای داشتن انواع چراغ های خورشیدی با کیفیت و طول عمر بالا باید از تجهیزات خورشیدی با کیفیت استفاده شود.

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی مهمترین تجهیزات خورشیدی استفاده شده در این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی بپردازیم.

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی شامل:

  1. پنل خورشیدی از نوع مونوکریستال و پلی کریستال در توان های مختلف
  2. باتری خورشیدی از نوع لیتیومی متناسب با ظرفیت چراغ خورشیدی
  3. شارژکنترلر خورشیدی از نوع PWM
  4. چراغ هایی در توان های مختلف از نوع LED و یا SMD
  5.  بدنه ای از جنس پلاستیک و یا آلومنیوم

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی

چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف در انواع متفاوت تولید می شوند. مهمترین دسته بندی این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی بر اساس توان مصرفی است.

انواع چراغ های خورشیدی خیابانی از نظر توان مصرفی شامل:

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 10 وات
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 30 وات
  3. چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات
  4. چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 90 وات
  5. چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 120 وات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *