فروش پکیج خورشیدی عشایری در هر توانی مخصوصا در توان 10 وات در سراسر جهان به خصوص در بازارهای داخلی افزایش یافته است. گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی از هز نوع و توانی جزو محصولات خورشیدی دسته بندی می شوند که در دو نوع داخلی و خارجی تولید می شوند.

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 10 وات دارای قابلیت های فراوانی هستند و نسبت به سایر پکیج های خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین این نوع از محصولات خورشیدی نسبت به سایر محصولات بیشتر تولید شده، در واقع می توان گفت به صورت انبوه تولید شده و دارای قیمت ارزان و مناسب هستند.

گاها انواع پکیج های خورشیدی 10 وات عشایری وارداتی هستند که ساخت کشور چین است اما شرکت های متفاوتی در داخل کشور به دلیل استقبال فراوان از این محصولات و خرید بیش از پیش آن ها توسط خریداران، به تولید انواع پکیج های خورشیدی عشایری اقدام کرده اند. گفتنی است که این نوع از محصولات خورشیدی ساخت داخل کیفیت خوب و بالایی دارند و با قیمت ارزان و مناسب توزیع می شوند.

در این مقاله کوتاه و مختصر قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی عشایری 10 وات و همچنین قابلیت های  آن ها صحبت کنیم .

 

معرفی تجهیزات خورشیدی استفاده شده در پکیج خورشیدی عشایری 10 وات

قبلا گفته شد که تجهیزات خورشیدی نقش مهم و اساسی را در ساخت انواع پکیج های خورشیدی ایفا می کند. برای داشتن انواع محصولات روشنایی خورشیدی باکیفیت و ماندگار بهتر است که از تجهیزات خورشیدی باکیفیت استفاده شود.

گفتنی است که در ساخت انواع پکیج های خورشیدی ساخت داخل از بهترین تجهیزات خورشیدی استفاده شده و این نوع محصولات خورشیدی طول عمر و ماندگاری بالایی دارند.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی عشایری 10 وات صحبت کنیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی 10 وات
  2. باتری خورشیدی 7 آمپر
  3. شارژ کنترلر 5 آمپر
  4. بدنه آلومینیومی
  5. کابل ضدآب به طول 2 متر
  6. دو عدد لامپ کم مصرف

 

معرفی قابلیت های انواع پکیج خورشیدی عشایری 10 وات

در قسمت های قبل گفته شده است که پکیج های خورشیدی از نوع عشایری مدل ها و توان های مختلفی دارند. یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات خورشیدی، پکیج های خورشیدی 10 وات عشایری هستند که قابلیت های زیادی دارند. بنابراین نسبت به سایر پکیج های خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در این بخش قصد داریم مهمترین قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی 10 وات عشایری را معرفی کنیم.

این قابلیت ها شامل:

  1. قیمت ارزان
  2. تولید عمده
  3. سبکی وزن
  4. جابه جایی آسان
  5. طول عمر بالا
  6. قابلیت روشن سازی 2 لامپ کم مصرف
  7. قابلیت شارژ موبایل
  8. 12 ماه ضمانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *