فروش چراغ خورشیدی خیابانی در تمامی توان ها به ویژه در توان 30 وات امروزه افزایش یافته است. انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در توان 30 وات قابلیت های زیادی دارند که همین امر باعث شده است تا استفاده از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در سراسر جهان به ویژه در کشورهای خاورمیانه به دلیل جمعیت بالا و همچنین شدت تابش نور خورشیدی افزایش یابد.

همانطور که قبلا گفته شد، انواع چراغ های خورشیدی در هر توانی دارای قابلیت ها و کارایی های زیادی هستند ولی در این بین یکی از پرکاربردترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در توان 30 وات می باشد.

لازم به ذکر است که کشورهای زیادی در تلاش هستند تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را تولید کرده و وارد بازارهای تجاری کنند ولی یکی از بزرگترین سازنده های انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا انواع چراغ های خورشیدی خیابانی کشور چین است که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را با کیفیت و قیمت متفاوت تولید می کنند.

در این بخش قصد داریم در مورد قابلیت های انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 30 وات و همچنین موارد مصرفی این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

معرفی مهمترین قابلیت های انواع چراغ خورشیدی خیابانی در توان 30 وات

تمامی چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی دارای قابلیت ها و کارایی های منحصری هستند. معرفی این قابلیت ها و کارایی ها بسیار مهم و اثرگذار است به طوری که خریداران و مشتریان می توانند با توجه به این قابلیت ها و کارایی ها بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشند.

در این بخش قصد داریم در مورد مهمترین قابلیت های انواع چراغ خورشیدی خیابانی در توان 30 وات صحبت کنیم.

این قابلیت ها شامل:

  1. قابلیت مدت زمان شارژ شدن در 5 ساعت
  2. قابلیت مدت زمان نور دهی بین 10 تا 12 ساعت
  3. دارای نشانگر میزان شارژ
  4. درای ریموت کنترل
  5. دارای مقاوت عایقی IP66 و IP67
  6. درای پنل پلی کریستال
  7. درای باتری لیتیومی
  8. درای 12 ماه گارانتی

 

معرفی موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی در توان 30 وات

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 30 وات قابلیت روشنایی مساحتی در حدود 40 متر مربع را دارند. این نوع از چراغ های خورشیدی به راحتی در ارتفاعی در حدود بین 6 تا 8 متری قابلیت نصب را دارد. همچنین انواع چراغ های خورشیدی خیابانی دارای خاصیت ضدآب و ضدگرد و غبار را دارند بنابراین می توان از آن ها در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

در این بخش قصد داریم چند نمونه از موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی در توان 30 وات را معرفی کنیم.

چراغ های خورشیدی خیابانی 30 وات مناسب هستند برای:

  1. محوطه باغ
  2. محوطه باغچه
  3. محوطه ویلا
  4. محوطه جاده ها
  5. محوطه بزرگراه ها
  6. محوطه ورودی منازل و شرکت ها

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *