فروش چراغ خورشیدی خیابانی در توان 60 وات نسبت به سایر توان ها امروزه نسبت به قبل افزایش یافته است. لازم به ذکر است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در هر توانی مخصوصا در توان 60 وات دارای قابلیت ها و کارایی های بسیار بالایی است. گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در هر توانی جزو محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شوند.

همچنین می توان گفت که به ذلیل کارایی بالای انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع چراغ های خورشیدی 60 وات از نوع خیابانی استفاده از آن ها در سراسر جهان مخصوصا در کشورهایی که آب و هوای گرم و خشکی دارند افزایش یافته است. به همین دلیل است که این نوع از محصولات خورشیدی نسبت به قبل بیشتر تولید می شوند.

گفتنی است که کشورهای بزرگ آسیای شرقی بزرگترین و معتبرترین سازنده این نوع از چراغ های خورشیدی خیابانی هستند که بهترین و باکیفیت ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی را با طول عمر بالا و قیمت مناسب و ارزان وارد بازارهای فروش می کنند.

در این مقاله کوتاه و مختصر قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی به کار گرفته شده در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات و همچنین انواع کارایی های این نوع از محصولات خورشیدی را معرفی کنیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ خورشیدی خیابانی در توان 60 وات

لازم به ذکر است که در تمامی چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در تمامی توان ها از تجهیزات خورشیدی مشابهی استفاده شده است. اما گفتنی است که تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی 60 وات خیابانی کمی متفاوت است.

در این بخش قصد داریم تا تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی 60 وات از نوع خیابانی را معرفی کنیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان 30 وات
  2. باتری خورشیدی 10000 میلی آمپر
  3. 80 عدد ال ای دی 5730
  4. بدنه آلومینیومی
  5. پایه آلومینیومی

 

 

مهمترین کارایی های انواع چراغ خورشیدی خیابانی در توان 60 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی و در توان 60 وات یکی از انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از محصولات خورشیدی بسیار پرکاربرد بوده و تقریبا در هر فضایی و تحت هر شرایطی قابل استفاده است.

در این بخش قصد داریم به مهمترین کارایی های انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات اشاره کنیم .

این قابلیت ها و کارایی ها شامل:

  1. سبکی وزن
  2. قابلیت جابه جایی آسان
  3. خاصیت ضدآب
  4. خاصیت ضدگرد و غبار
  5. قابلیت نصب در هر فضایی
  6. قابلیت نصب در هر شرایط آب و هوایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *