پکیج خورشیدی پرتابل توسط شرکت های بزرگ ایرانی و حتی چینی طراحی و تولید می شود. سازندگان و تولیدکنندگان ایرانی تلاش می کنند تا محصولی را که وارد بازارهای تجاری و فروش می کنند تا 18 ماه گارانتی داشته باشد.

ضمانت 18 ماه انواع پکیج های تولید برق از نوع خورشیدی که توسط شرکت های ایرانی ساخته شده است، نشان دهنده کیفیت بالای محصول و همچنین کیفیت و طول عمر مطلوب این نوع از سیستم ها می باشد.

همانطور که در مقاله قبلی صحبت شد، می توان گفت که انواع ژنراتورهای تولید برق از نوع پرتابل و خورشیدی در توان های مختلف 10 وات، 20 وات، 30 وات، 50 وات، 80 وات، 100 وات و 325 وات طراحی می شوند که هر چه ظرفیت توان تولیدی سیستم بالاتر باشد می توان گفت که کارایی و قابلیت های نهایی سیستم بالاتر خواهد بود.

در ادامه این نوشته در مورد دو عنوان زیر توضیح می دهیم. توجه به این دو عنوان اطلاعات جامع تری را در اختیاز شما قرار خواهد داد.

این دو عنوان را می توان بصورت زیر معرفی کرد.

ساختار قطعات استفاده شده در پکیج های خورشیدی پرتابل به چه صورت است؟

شرکت های فعال و معروف در زمینه تولید ژنراتورهای خورشیدی از نوع پرتابل کدام هستند؟

 

ساختار قطعات استفاده شده در پکیج های خورشیدی پرتابل به چه صورت است؟

باید بدانید که ساختار قطعات استفاده شده در انواع پکیج های تولید برق از نوع خورشیدی و پرتابل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بطوری که طراحان با توجه به ساختار این قطعات می توانند کیفیت و ماندگاری و حتی قیمت نهایی سیستم ژنراتور تولید برق را تخمین بزنند.

در این قسمت قصد داریم ساختار قطعات الکتریکی استفاده شده در انواع پکیج های تولید برق از نوع خورشیدی و پرتابل را معرفی کنیم.

ساختار این قطعات شامل:

پنل: پلی کریستال و مونوکریستال

باتری: ژل و یا سیلد اسید

شارژ کنترلر: PWM

اینورتر: شبه سینوسی

کابل: ضدآب

پایه نگهدارنده: استیل

یخچال: DC

 

شرکت های فعال و معروف در زمینه تولید ژنراتورهای خورشیدی از نوع پرتابل کدام هستند؟

با توجه به این موضوع که در سال های اخیر با تلفیق علم و صنعت انواع پکیج های خورشیدی پرتابل با درجه کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و در پی آن تعداد بیشتری از این محصولات با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسد، می توان نتیجه گرفت که شرکت های زیادی وارد این حوزه شده اند.

تعدادی از این شرکت ها شامل:

کامیسف

سولار لایت

سان سولار

پاور کینگ

یورونت

سوراسل

پاور سولار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *