پکیج خورشیدی که وسیله تولید جریان برق است را می توان در توان های مختلف، انواع متنوع و همچنین با لیست قیمت ارزان خریداری کرد.

 

پکیج خورشیدی ویلایی

همانطور که در مقدمه گفته شد، پکیج های خورشیدی  وسیله ای هستند که می توانند جریان برق مصرفی را تولید کنند، در نتیجه می توان آن ها را نوعی ژنراتور در نظر گرفت. در گذشته افرادی که مشکل برق داشتند برای تامین الکتریسیته مصرفی خود از ژنراتورهای دیزلی استفاده می کردند. این ژنراتورها در حین کارکرد صدای زیادی داشتند و همچنین هوا را آلوده می کردند ولی مهمترین دلیلی که باعث شد تا این ژنراتورهای دیزلی کنار گذاشته شوند این بود که سوخت اولیه این سیستم ها نیز بنزین و گازوئیل بود که با افزایش قیمت سوخت در بازار جهانی، دیگر تولید برق با استفاده از ژنراتورهای دیزلی مقرون به صرفه نبود.

در نتیجه متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی تلاش کردند تا یک جایگزین خوب برای ژنراتورهای دیزلی طراحی کنند. در نتیجه پکیج های خورشیدی طراحی و تولید شدند که نسبت به ژنراتورهای دیزلی مزایای زیادی داشتند. مهمترین مزیت این سیستم ها این است که نور تابشی آفتاب را به برق مصرفی تبدیل می کنند در نتیجه تولید جریان الکتریسیته توسط این سیستم ها بسیار مقرون به صرفه است.

لازم به ذکر است که بگوییم سیستم های تولید برق از نوع خورشیدی دارای تنوع زیادی هستند ولی یکی از پرمصرف ترین آن ها را می توان انواع پکیج های خورشیدی ویلایی در نظر گرفت. به هر حال بسیاری از افراد هستند که ویلاهای خود را در محدود خارج شهری ساخته اند و در نتیجه از نعمت برق محروم هستند، از طرفی سیم کشی های برق شهری برای مالکان بسیار پرهزینه خواهد بود، در نتیجه می توان از این نوع سیستم های تولید برق خورشیدی از نوع ویلایی استفاده کرد.

 

پکیج خورشیدی 50 وات

در قسمت قبل توضیح دادیم که سیستم های تولید برق از نوع خورشیدی در انواع مختلف طراحی می شوند و یکی از پرمصرف ترین آن ها نیز سیستم ها تولید برق از نوع ویلایی می باشد. همچنین می توانیم بگوییم که این نوع از دستگاه های تولید برق در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند. در این بین یکی از توان های تولیدی انواع سیستم های تولید جریان الکتریسیته در توان 50 وات طراحی و تولید می شود.

سیستم های تولید برق در توان 50 وات ویژگی های منحصر به خود را دارند ولی جزو پکیج های تولید برق از نوع قابل حمل و سیار به شمار می آید زیرا وزن کلی سیستم کم بودع و ابعاد آن طوری است که به سادگس قابلیت حمل و جابه جایی برای این نوع از سیستم ها مهیا خواهد بود. بنابراین این محصولات تولید جریان الکتریسیته برای گروه عشایران، زنبوردارن، مسافران و دامداران گزینه مناسبی خواهد بود.

با توجه به توان تولیدی، هر دستگاه ژنراتور تولید برق کاربردهای منحصر به خود را دارد. به عنوان مثال سیستم های تولید برق در توان 50 وات قادر هستند تا 6 عدد لامپ کم مصرف را به مدت 10 ساغت روشن نگه دارند و همچنین قادر هستند تا تلفن های همراه و چراغ قوه را به راحتی شارژ کنند.

 

پکیج خورشیدی 100 وات

در قسمت قبل توضیح دادیم که انواع سیستم های تولید کننده جریان الکتریسیته در هر توانی ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در این بخش می توانیم بصورت مختصر در مورد انواع پکیج های خورشیدی در توان 100 وات صحیت کنیم. برای ساخت این نوع از سیستم دستگاه تولید برق در توان 100 وات نیاز به یک عدد پنل خورشیدی 100 واتی می باشد. علاوه بر پنل به یک باتری 65 آمپر و یا 100 آمپر جهت ذخیره برق تولیدی و همچنین 1 عدد شارژ کنترلر 10 آمپر و اینورتر 1000 وات نیاز است.

همچنین با توجه به اینکه توان تولیدی پنل 100 وات است یعنی در یک ساعت قادر است 100 وات برق تولید کند بنابراین پنل 100 وات در یک روز تقریبا بین 6 ساعت تا 8 ساعت در طول روز می تواند حدودا 600 وات تا 800 وات انرژی تولید کند. با توجه به این مقدار برق تولید شده می توان وسایل برقی بیشتری را تحت پوشش قرار داد. در این قسمت از نوشته می خواهیم قابلیت هایی را که این نوع از دستگاه های تولید جریان برق در توان 100 وات دارند را مشخص کنیم.

قابلیت هایی که می توان برای این نوع از ژنراتورهای تولید برق در توان 100 وات در نظر گرفت را بصورت زیر معرفی خواهیم کرد.

این نوع از سیستم های تولید برق 100 واتی می توانند تا 10 عدد لامپ کم مصرف را روشن کنند.

انواع ژنراتورهای تولید برق 100 واتی می توانند یک عدد تلویزیون را روشن کنند.

این سیستم های تولید جریان الکتریسیته قادر به شارژ تلفن همراه و چراغ قوه هستند.

می توانیم پروژکتور 50 وات را به این نوع از دستگاه های تولید برق پکیج خورشیدی در توان 100 وات متصل کنیم.

 

پکیج خورشیدی قیمت

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد، عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت یک سیستم تولیدکننده انرژی الکتریسیته از نوع خورشیدی تاثیرگذار است. همچنین گفته شد که بعد از کیفیت نیز قیمت برای خریداران و مشتریان بسیار مهم است.

حال می خواهیم در این قسمت از مقاله در مورد قیمت پکیج خورشیدی صحبت کنیم. برای انواع سیستم های تولید کننده جریان برق برای ویلا نمی توان قیمت دقیقی را در اختیار شما قرار داد و کاربران باید با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرند و میزان مصرف برق ویلا را گزاش دهند. کارشناسان بعد از اطلاع از وسایل برق داخل ویلا و توان مصرفی آن ها سیستم خورشیدی را طراحی کرده و قیمت را تخمین می زنند.

در این حالت برای اینکه کارشناسان بتوانند قیمت دقیقی را بدست آورند حتما باید تعداد وسیله برقی، نوع وسیله برق، توان مصرفی و حتی مدت زمان استفاده از آن وسیله مشخص باشد.

ولی برای پکیج های خورشیدی در توان 50 وات به دلیل اینکه این سیستم یک دستگاه آماده شده توسط کارخانه است می توان یک قیمت تقریبی در نظر گرفت. قیمت تقریبی انواع سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته در توان 50 وات در بازارهای داخلی تقریا 6.800.000 تومان خواهد بود.

همچنین قیمت تقریبی که برای انواع سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته از نوع خورشیدی در توان 100 وات می توان در نظر گرفت در بازارهای تجاری داخلی تقریبا 11.800.0000 خواهد بود. البته قیمت های قرار داده شده بصورت تقریبی است و شما خریداران می توانید برای دریافت قیمت دقیق با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *